بازدید 3821
اسکای اسپورتز :

کی روش در رئال مادرید پرستار بچه بود!

زمانی رئال مادرید به این فکر می کرد که به یک پرستار بچه و یک مغز متفکر نیاز دارد چرا که بازیکنان بزرگی داشتند. به همین خاطر خوانده راموس، کی روش و واندرلی لوکزمبورگو را استخدام کردند
کد خبر: ۶۸۶۳۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳ 19 April 2017
تری گیبسون ، کارشناس اسکای اسپورتز در گزارش امروز خود به دوران حضور کارلوس کی روش، مربی پرتغالی در رئال مادرید اشاره کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، گیبسون با اشاره به زمان استخدام مربیانی مثل کی روش و خوانده راموس در رئال مادرید گفت: زمانی رئال مادرید به این فکر می کرد که به یک پرستار بچه و یک مغز متفکر نیاز دارد چرا که بازیکنان بزرگی داشتند. به همین خاطر خوانده راموس، کی روش و واندرلی لوکزمبورگو را استخدام کردند. به نظرم لیست گزینه های مربیگری بارسا هم در همین راستا مشخص شده است.بازیکنان بارسا به یک رهبر نیاز دارند، کسی که هر وقت وارد می شود مورد احترام قرار گیرد. نگران کننده است که بارسلونا به دنبال گزینه هایی باشد که نام و نشان زیادی ندارند. اگر من به جای مدیران بارسا بودم اول از همه با گواردیولا تماس می گرفتم. او عاشق منچسترسیتی است. اگر او پاسخ منفی داد، به سراغ گزینه های دیگر می روم. گزینه بعدی من سیمئونه است. او به عنوان یک رهبر فوق العاده است و به اندازه کافی انعطاف پذیر هست تا بازیکنان را درک کند و دوباره یک تیم را  بسازد. گزینه سوم من کلوپ خواهد بود.

گیبسون در بخشی از گزارش خود از مطرح شدن خوان کارلوس اونزوئه، دستیار انریکه، ارنستو والورده، سرمربی بیلبائو، خورخه سمپائولی سرمربی سویا به عنوان جانشین های انریکه در بارسلونا انتقاد کرده و  پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی، کونته، سرمربی چلسی و کلوپ، سرمربی لیورپول را گزینه های ایده آل خوانده است.

کی روش در رئال مادرید پرستار بچه بود!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان