بازدید 4797

دومین سرقت مسلحانه طی ۲ روز

کد خبر: ۶۸۵۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 17 April 2017
موتورسوارانی که با کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده بودند، صبح روز گذشته به یکی از شعبه های بانک صادرات در مشهد دستبرد زدند و با سرقت مسلحانه 10 میلیون تومانی از محل گریختند.
 
به گزارش خراسان، این حادثه ساعت 11:30 صبح روز گذشته در حالی رخ داد که مامور حفاظت از بانک در حال پر کردن فرم بانکی برای یکی از مشتریان بود.در این لحظه 2 جوان موتورسوار در حالی که با کلاه کاسکت چهره خود را پوشانده بودند وارد بانک صادرات در حاشیه بولوار بهمن شدند.
 
راکب موتورسیکلت که سلاح کلت کمری را در دست می فشرد بلافاصله به سراغ مامور انتظامی رفت و با گذاشتن لوله سلاح بر سر وی، تهدید کرد که کسی تکان نخورد! در همین هنگام همدست او نیز که با تبر وارد شعبه بانک شده بود با تهدید کارکنان به پشت پیشخوان رفت و حدود 10 میلیون تومان وجه نقد را داخل کیسه ریخت و بدین ترتیب 2 سارق مسلح سوار بر موتورسیکلت هوندا از محل متواری شدند.
 
گزارش خراسان حاکی است: در پی اعلام سرقت مسلحانه مذکور به پلیس 110، نیروهای کلانتری عازم محل وقوع سرقت شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.
 
با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه ویژه ای ضمن بازدید از محل حادثه و با توجه به سرنخ های موجود، بررسی های تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت مسلحانه آغاز کردند.
 
در همین حال معاون دادستان مشهد با اشاره به این که مامور محافظ شعبه بانک صادرات مذکور به اتهام سهل انگاری بازداشت شده است گفت: مامور مذکور با صدور قرار قانونی در اختیار مراجع ذی صلاح قرار گرفته است تا بررسی های بیشتری در این باره صورت گیرد. قاضی حیدری افزود: طبق تحقیقات مقدماتی، مامور محافظ بانک سلاح به همراه نداشته است که باید در این رابطه نیز تحقیق شود.
 
شایان ذکر است: روز شنبه گذشته (96.1.26) نیز موتورسواری که کلاه کاسکت به سر داشت و سلاح کلت کمری را در دست می فشرد وارد موسسه قرض الحسنه ثامن(ع) واقع در بولوار چمن مشهد شد و حدود 2 میلیون تومان را به سرقت برد.این در حالی است که دستبرد 10 میلیونی به شعبه بانک صادرات دومین سرقت مسلحانه طی 2 روز گذشته در مشهد است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار