بازدید 27659

پیشنهاد 150 میلیونی عرب‏ها به نیلوفر اردلان

کد خبر: ۶۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۲ 15 October 2009
فدراسیون فوتبال امارات قصد دارند که لیگ فوتبال بانوان را هم در این کشور راه اندازی کنند و تا الان 10 تیم برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش گل؛ این لیگ با برنامه حضور در رقابتهای المپیک 2012 لندن آغاز به کار می کند که اساس این برنامه کوتاه مدت 6 ماهه حضور بزیکنان خارجی در لیگ پیش بینی شده تا سطح فوتبال زنان اماراتی را ارتقاء دهد.

در این میان نام نیلوفر اردلان کاپیتان تیم ملی هم به چشم می خورد. بازیهای قابل قبول او در دیدار های غرب آسیا و مسابقات آسیایی ویتنام باعث شده که مورد نظر مسئولان ابوظبی قرار بگیرد.

خود اردلان در این مورد می گوید:"بعد از آنکه مدیران این باشگاه اماراتی با من تماس گرفتند من از همسرم خواستم که به این کشور برود تا ازنزدیک در جزئیات کار قرار بگیرد. اتفاقا در تماسی که با من داشت گفت که مدیران ابوظبی حتی محل سکونت بازیکنان را هم در اختیار آنها قرار می دهند. اما چون من بچه دارم نوز معلوم نیست که بتوانم کار اقامت او را نیز هماهنگ کنم. البته در صورتی که این اتفاق بیفتد حضور من در امارات شکل جدی تری به خودش می گیرد."

اما آنچه که بیشتر باعث کنجکاوی همه می شود این است که ببینیم آیا مدیران باشگاه در امارات به اندازه مردان برای خانمها هم هزینه می کند؟!

اما نیلوفر در ابتدا دوست نداشت که به این سوال پاسخ دهد و تنها به گفتن این مطلب که حقوق ماهیانه ما مبلغ 5000هزار دلار است بسنده کرد: "لطفا اجازه بدهید که از مبلغ پیش قرارداد تا روز انتقالم حرفی نزنم. فکر می کنم که مبلغ حقوق ماهیانه به اندازه کافی در فوتبال خانمها سرو صدا به پا کند!"

اما اصرار ما برای دانستن مبلغ قرارداد باعث شد تا اردلان بالاخره از مبلغ وسوسه انگیز قرارادش صحبت کند: "پیشنهاد ابوظبی مبلغ 150 میلیون تومان است که با حقوق ماهیانه می تواند یک رکورد جدید در فوتبال بانوان باشد اما بیشتر از این مبلغ من به پیشرفتی که این لژیونر شدن ها می تواند برای فوتبال ما داشته باشد فکر می کنم. اگر یادتان باشد تا قبل از آنکه چند فوتبالیست ما مثل آقای دایی و عزیزی و باقری به خارج ترانسفر نشده بودند، مسئولین فوتبال ما هم به فکر فراهم کردن امکانات لیگ حرفه ای نبودند. این مسئله در مورد بانوان هم صدق می کند و امیدوارم که پس از رفتن من راه برای حضور سایر ملی پوشان هم بر شود.ضمن اینکه ود من هم در این زمینه هر کاری که از دستم بر بیاید انجام می دهم."

اردلان در رابطه با شرایط تیمی ابوظبی ادامه می دهد:"تا جای که من می دانم این تیم علاوه بر من با یک بازیکن برزیلی و 2 بازیکن اردنی هم قرارداد بسته که این مسئله نشان از اهمیت این رقابتها برای اماراتی ها و البته تیم ابوظبی دارد. البته شرایط انتقال من به عنوان یک بازیکن ایرانی برای اماراتی ها سخت تر بود چون اولین شرط من برای حضور در این تیم بازی کردن با پوشش کامل اسلامی بود که البته آنها با این شرط من کنار آمدند."

نیلوفر که در حال حاضر در هیچ تیمی عضویت ندارد. علت این خانه شینی را به سرمربی تیم ملی نسبت می دهد و می گوید:" در فوتبال خانمها هم مرام و معرفت جای خودش ا دارد از آنجایی که شهرزاد مظفر در لیگ این فصل تیم نگرفت من هم ترجیح دادم که فعلا تمرینات شخصی ام را دنبال کنم و البته این شرایط سود هم داشت آن هم اینکه بتوانم با شرایط ساده تری به امارات ترانسفرشوم."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل