بازدید 4574

گرد و غبار در شرق و جنوب کشور

کد خبر: ۶۸۵۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ 16 April 2017
سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرده فعالیت سامانه بارشی کنونی در کشور تا سه‌شنبه ادامه دارد و پس از آن نیز موج جدید بارشی از غرب وارد خواهد شد که بنابراین بارش‌ها در کشور همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش مهر، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: با فعالیت سامانه بارشی مستقر در کشور امروز در دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز، سواحل خزر و مناطقی از شمال غرب، جنوب غرب و مرکز کشور رگبار باران و گاهی وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در مناطقی از شمال شرق، شرق و زاگرس مرکزی و جنوبی افزایش ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود و شدت بارشها امروز در استانهای گلستان، خراسان شمالی، نیمه جنوبی لرستان، مرکزی، شمال خوزستان و شمال چهارمحال بختیاری و ارتفاعات البرز در تهران، البرز و قزوین رخ می‌دهد.

به گفته وی، طی سه روز آینده در نیمه شرقی و مناطقی از جنوب کشور گاهی وزش باد شدید به‌وقوع می‌پیوندد که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود و خلیج فارس نیز طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور درباره هوای پایتخت تاکید کرد: بارشهای پراکنده تا اواخر وقت امروز در تهران پدید می‌آید و از فردا رفته‌رفته بارشها کاهش پیدا می‌کند.

وظیفه تصریح کرد: سامانه بارشی فعال در کشور از روز سه‌شنبه به مرور از شمال شرق کشور خارج می‌شود اما موج جدید بارشی از غرب وارد خواهد شد و بنابراین بارش‌ها در کشور همچنان ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل