بازدید 13692
بیانیه محسن رضایی در واکنش به نام نویسی برای انتخابات؛

تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد

اینجانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند.
کد خبر: ۶۸۵۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳ 16 April 2017
محسن رضایی در پاسخ به تقاضاها، مبنی بر حضورش در انتخابات، پیامی صادر کرد و ضمن تشکر از همه آنهایی که او را به طرق مختلف برای حضور در این عرصه دعوت کرده بودند، تأکید نمود: این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر  معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد.
 
به گزارش «تابناک»؛ دکتر محسن رضايي در پاسخ به تقاضاهاي مردمي كه طي نامه ها و طومارها و يا دركامنت هاي متعدد در فضاي مجازي  طي هفته گذشته، از او خواسته بودند در انتخابات شركت كند، پيامي را صادر كرد.
 
متن این پیام به شرح زیر است:

برادران و خواهران عزیز

از این که در مقابل فشارها و اصرارهای شما مقاومت کردم و برای ثبت نام به وزارت کشور نرفتم، عذر مرا بپذیرید. امیدوارم این اقدام مرا حمل بر بی مسئولیتی نکنید.
 
هرچند بیش از سال‌های ٩٢ و ٨٨ برای نجات اقتصاد و بازگشت کارامدی جمعی به اداره کشور احساس تکلیف می‌کنم، بپذیرید که در شرایط کنونی وحدت برکاندیداتوری من مقدم بود. ان‌شاءالله یکی از نیروهای انقلاب در انتخابات موفق می‌شود و من در کمک به او تکلیفم را ادا خواهم کرد.
 
این جانب خود را سرباز ملت ایران و رهبر معظم انقلاب می‌دانم و تا جان در بدن دارم، در خدمتگزاری به مردم فروگذار نخواهم کرد. از نیروهای انقلاب می خواهم صفوف خود را فشرده‌تر کنند و در تشکیل یک دولت انقلابی فراگیر متحد شوند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار