بازدید 19030
۵

چگونه تماس صوتی تلگرام را فعال کنیم؟

کد خبر: ۶۸۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 14 April 2017
تلگرام قابلیت تماس صوتی را برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، چندی پیش شرکت تلگرام اعلام کرد که امکان برقراری تماس صوتی برای کاربران این پیام‌رسان در کشورهای اروپایی فعال شده است. اما این قابلیت ساعتی پیش برای کاربران ایرانی نیز امکان‌پذیر شد. از این پس کاربران ایرانی تلگرام می‌توانند از این امکان برخوردار شوند.
 
برای این کار لازم است اپلیکیشن تلگرام را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید. پس ازآن کافیست یکی از افرادی که قبلا تماس صوتی برایش فعال شده با شما تماس بگیرد یا یک تماس از دست رفته برایتان داشته باشد. با این کار تماس صوتی برای شما نیز فعال میشود. به این ترتیب که در گوشه سمت راست صفحه شخصی (PV) که قصد مکالمه با او را دارید، علامت تماس صوتی را خواهید دید و با کلیک روی آن می‌توانید با شخص مورد نظرتان تماس صوتی برقرار کنید. البته به شرطی که طرف مقابل شما نیز آنلاین باشد و تلگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت کرده باشد.

در صورتی که تلگرام طرف مقابل به‌روزرسانی نشده باشد پیغامی به این شکل در صفحه گوشی نمایش داده می‌شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
اونوقت اون یک نفر چجوری فعال کرده؟
پس ازآن کافیست یکی از افرادی که قبلا تماس صوتی برایش فعال شده !با شما تماس بگیرد یا یک تماس از دست رفته برایتان داشته باشد.
بعد این اولین نفر چگونه فعال شده ؟!!!!!!
خیلی بد توضیح دادی داداش.
سلام ،دوستان تماس صوتی تلگرام بسیار عالی و با کیفیت و استفاده اون راحته فقط تلگرام رو بروزرسانی کنید فقط از نسخه تلگرام اصلی استفاده کنید و اپهای شبه تلگرام جواب نمیده مثل پلاس ،،موبوگرام و .... از اپ اصلی تلگرام استفاده کنید و ۲ ساعت مجانی حرف بزنید و پول هر چی ریختیم تو جیب همراه اول و ایرانسل دیگه بسه...من امروز ۱ ساعت حرف زدم و بعد موجودی چک کردم تکون نخورده بود عالی عالی
پاول دوروف موسس تلگرام با تایید خبر فعال شدن تماس صوتی در ایران، گفت: سرورهای تلگرام هیچ مشکلی ندارد و مسدودسازی توسط اپراتورهای تلفن همراه در ایران ایجاد شده است.
اپراتورهای تلفن همراه متاسفانه این امکان رو فیلتر کردند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار