بازدید 66141
بسته خبری «تابناک»؛

واکنش های جالب به اعلام نامزدی احمدی نژاد/ تهدید وزیر اطلاعات توسط سخنگوی قوه قضائیه/ توهین ترامپ به اسد/ فیلتر روزانه ۲۵۰۰ کانال تلگرامی/ توصیه های انتخاباتی مجری وهابی به مردم ایران!/ گوجه سبز نوبرانه کیلویی ۱۰۰هزار تومان!

رصد‌خانه «تابناک»؛ ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «قالیباف نیاز به استعفا ندارد»، «اژه‌ای جایگزی رئیسی شد»، «خرازی کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود؟»، «عذرخواهی مهدی طارمی از هواداران و بازیکنان پرسپولیس»، «مشایی: احمدی‌نژاد و بقایی رقیب ندارند» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۹ 12 April 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احمدی نژاد خودشگفت است

عبدالله گنجی مدیرمسئول روزنامه جوان نوشت: امروز، روز معارفه و تودیع احمدی نژاد بود! رشد شناختی اندک جوانان مومن به انقلاب که هنوز از سنگر او شلیک می کردند کامل شد.امروز کمک به تخیله آخرین سنگرهای این جماعت از نیروهای حزب الله بود. روز تودیع هم بود او برای خیلی ها تمام شد. اما باورم نیست که ایشان تا پایان بررسی صلاحیت ها بماند و آگاهانه تن به رد صلاحیت بدهد.او باهوش تر از این است و به موقع میدان را ترک خواهد کرد. برخی خودشیفته اند و از خود لذت می برند اما احمدی نژاد"خودشگفت"است یعنی از کارهای خود لذت می برد نه از خود.او از اینکه امروز در کانون توجه داخل خارج قرار گرفته است لذت می برد. اما در آخر دست به کاری می زند که همه نقدهای امروز به خود را اتهام و پیشداوری معرفی کند. برای عاقبت به خیری اش دعا می کنیم. آخرین خبر این خبر را منتشر کرد.


قالیباف نیاز به استعفا ندارد

ابوالفضل قناعتی با اشاره به اینکه طبق قانون شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری نیاز به استعفا ندارد گفت: ثبت نام آقای قالیباف به عنوان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منع قانونی ندارد. مهر این خبر را منتشر کرد.


ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات بازی پیچیده انگلیس است!

سردبیر رجانیوز ادعا کرد ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات بازی پیچیده سرویس جاسوسی انگلیس است.


واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهور به ثبت نام احمدی نژاد

حسینعلی امیری گفت: قطعا فرمایشات و توصیه های رهبر معظم انقلاب برای همه لازم الاتباع و لازم الاجرا است. همه ما که در ساختار نظام جمهوری اسلامی خدمت می کنیم و در ساختار قانون اساسی؛ این ساختار را باید قاعدتا قبول داشته باشیم. اصل ولایت فقیه یک واقعیت است. این اصل علاوه بر آموزه های دینی، در قانون اساسی ما هم تصریح شده و هر کسی بخواهد در نظام مسئولیت بگیرد و در این ساختار کار کند، باید کلیه اصول قانون اساسی را قبول داشته باشد. وی درباره ثبت نام رییس جمهوری در انتخابات ریاست جمهوریگفت: باید از خود ایشان سؤال کنید؛ من معاون پارلمانی رئیس جمهوری هستم. از ایشان نپرسیدم. قاعدتا برای نیامدن باید دلیل آورد؛ برای آمدن نیازی به دلیل نیست. رویه هم همیشه این طور بوده که روسای جمهوری بعد از دوره اول، در دوره دوم به عنوان نامزد ثبت نام کرده اند؛ هر چند جواب را باید خود رییس جمهوری بدهند. وی درباره حضور محمد شریعتمداری در جلسات هیات دولتنیز گفت: آقای شریعتمداری چند جلسه است در دولت شرکت نمی کند و صندلی ایشان خالی است. دولت، دولت قانون مداری است. رییس دولت یک حقوقدان است. در این دولت، فعالیت ها همه باید قانونی باشد و تأکید رئیس جمهوری هم همین است. کسانی که در انتخابات شرکت می کنند باید مر قانون را مراعات بکنند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


توهین ترامپ به اسد

رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز: اگر روسیه وارد سوریه نشده و از این "حیوان"(اسد) حمایت نکرده بود، اکنون شما هیچ مشکلی مشاهده نمی‌کردید. ولادیمیر پوتین در سوریه از "یک انسان بسیار بد" حمایت می‌کند و این ائتلاف هم برای روسیه و هم برای کل جهان بد خواهد بود. وی در مورد حملات موشکی اخیر آمریکا به سوریه گفت: نمی‌توانستم اقدام دیگری انجام دهم. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


اژه‌ای جایگزی رئیسی شد

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به استعفای آیت‌الله رئیسی از عضویت در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری، جایگزین وی برای این هیئت انتخاب شد.حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه‌ قضائیه با اکثریت آراء جایگزین آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جموری شد. مهر این خبر را منتشر کرد.


احمدی‌نژاد بوریس یلتسینِ ایران می‌شود!

سعید لیلاز - تحلیلگر مسائل سیاسی و اقتصادی - در گفت‌و‌گو با «ایلنا» در رابطه با ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از این خبر متعجب نیستم، این تصمیم قابل پیش‌بینی بود، مخاطب آقای احمدی‌نژاد، اصلاحات و روحانی نیست؛ بلکه مخاطب او کل نظام است.مخاطب رئیس‌جمهور سابق، اصلاح‌طلبان نیستند بلکه مخاطب او مقامات ارشد نظام است. وی احتمالاً تبدیل به بوریس یلتسین ایران می‌شود. من این مسأله را در سال ۸۵ نیز مطرح کرده‌ام و باز هم تکرار می‌کنم که آقای احمدی‌نژاد می‌تواند این کار را بکند. به احتمال بسیار زیاد صلاحیت او تأیید نخواهد شد؛ اما اگر تأیید شود بهتر است، چراکه اگر با سه گرایش رئیسی، روحانی و احمدی‌نژاد وارد انتخابات ۹۶ شویم بهترین انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد؛ چون عیار هر کدام از کاندیداها سنجیده خواهد شد و مشخص می‌شود که هر کدام چه میزان طرفدار دارند. ایلنا این خبر را منتشر کرد.


هدف احمدی‌نژاد از ثبت‌نام چیست؟

سایت انتخاب در تحلیلی از ثبت‌نام امروز احمدی‌نژاد نوشت: با اين همه ثبت‌نام او در انتخابات براي تحت فشار قرار دادن کشور و شورای نگهبان است. ارزيابي تیم احمدی نژاد اين است كه شوراي نگهبان نمي‌تواند همزمان، هم او و هم بقايي را ردصلاحيت كند. اما به نظر مي رسد همانطور كه در سال 92 از تایید صلاحیت مشایی، ارزيابي غلطي داشتند امروز نيز دچار اشتباه محاسباتي شدند. تنها يك هفته ديگر كافي است تا متوجه شويم با دست خود از انتخابات انصراف خواهد داد. اما عدم تبعیت از توصيه رهبر معظم انقلاب موضوعی نیست كه قابل انكار باشد. اگر آنها در قهر يازده روزه سعي كردند با هزاران دليل و توجيه، موضوع را مسكوت بگذارند، امروز ديگر وضعيت تغيير كرده است. حقیقت این است که احمدي‌نژاد امروز چهره واقعي‌اش را به نمايش گذاشت. او مي‌خواهد به شيوه هميشگي ذره ذره ديگران را وادار به عقب نشيني كنند. او دو سناريو براي خود تدارك ديده است. 1 انصرافش را منوط به تاييد صلاحيت بقايي مي‌كند 2 فشارها براي ماندن خودش را با توجه به فضاسازی ها و انجام اقدامات تحریک امیز افزايش مي‌دهد. بنابراین، باید نگاه كنيم رفتار تیم احمدی نژاد در روزهاي آينده به چه صورت خواهد بود. اگر احمدي‌نژاد با شدتي بيشتر از گذشته در ميان مردم حاضر شود و به تحريك آنها بپردازد به طور قطع هدفش ماندن خودش در رقابت‌هاست و اساسا بقايي برايش اهمیتی ندارد. اما در صورتي كه به همين ثبت نام قناعت كرده و در همين حد باقي بماند، مي‌توان گفت او خواهان فشار وارد كردن براي گرفتن تاييد صلاحيت بقايي و باقی ماندن گزینه اش در رقابت های انتخاباتی است.


فلیتر روزانه ۲۵۰۰ کانال تلگرامی

مهر نوشت: هر هفته حدود ۱۶ تا۲۰ هزار کانال و به طور متوسط روزانه ۲۵۰۰ کانال تلگرامی فیلتر می‌شود، اما مسئولان معتقدند این کافی نیست و باید شبکه ملی اطلاعات به وجود آید.با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات پیش رو در یک ماه آینده، دادستان کل از تشدید نظارت ها و رصدهای انتخاباتی در فضای مجازی خبر داده و می گوید: در حال رصد فضای مجازی هستیم و اگر افرادی بخواهند با استفاده از فضای مجازی افراد را تخریب کنند با آنها برخورد قضایی خواهیم کرد دادستان کل کشور بر لزوم نظارت جدی بر فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی نیز تأکید کرد و افزود: ما به همه گروه‌ها و جریان‌های رسمی سیاسی کشور که در چارچوب قانون حرکت می‌کنند احترام می‌گذاریم با این حال به معاونت مربوطه در دادستانی کل و دادستان‌های سراسر کشور تأکید می‌کنم که فضای مجازی را لحظه به لحظه رصد کنند و اگر تخلفی دیدند بلافاصله برخورد مناسب و قانونی انجام دهند. همه کسانی که قصد ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی دارند و همه افرادی که در این زمینه فعالیت خواهند کرد اعلام می‌کنیم که در فضای مجازی به سمت تخریب و توهین به دیگران و به سمت تخلفات و جرایم نروند و اگر چنین کردند بعد گلایه نکنند که چرا فلان سایت فیلتر و یا بسته شد.


هشدار غفوری‌فرد درباره رفتارهای خطرناک رئیس‌جمهور سابق

حسن غفوری‌فرد در گفت‌وگویی با نامه‌نیوز در خصوص رفتارهای احمدی‌نژاد گفت: اگر بخواهد با شورای نگهبان در بییفتد یا دور بزند حتما ضرر خواهد کرد. ساختار نظام خیلی خیلی قوی تر از آن است که براساس حرف یک نفر مثل آقای احمدی نژاد تغییر ایجاد کند. بنی صدر هم که آمد دیدیم چه طور از بین رفت. ساختار نظام خیلی خیلی قوی تر از آن است که با حرف یکی دو نفر ساختار تصمیم گیری اش را تغییر دهد. ساعت 10.5 شب 15 خرداد امام نوشت "آقای سرلشکر فلاحی آقای بنی صدر از فرماندهی کل قوا عزل می شود." همین نیم خط پرونده بنی صدر را بست کلا او را محو کرد. از همان ساعت تا هفتم مرداد که از کشور فرار کرد گم شد و دیگر هیچ کس او را ندید. تازه این برای اوایل انقلاب بود که ما در جنگ بودیم ساختار نظام تکمیل نشده بود و مدیران مثل من صفر کیلومتر بودند. به نظر من اگر آقای احمدی نژاد فکر می کند با این نظام در بیفتد و مشکل ایجاد کند به هدفش می رسد بداند مسلما برای خودش مشکل ایجاد خواهد کرد.


اعلام برائت کوچک زاده از احمدی نژاد

کوچک زاده بعد از ثبت نام احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری از رییس جمهور سابق ایران اعلام برائت کرد.

واکنش های متنوع به اعلام نامزدی احمدی نژاد/ تهدید وزیر اطلاعات توسط سخنگوی قوه قضائیه/ توهین ترامپ به اسد/ فلیتر روزانه ۲۵۰۰ کانال تلگرامی/ توصیه های انتخاباتی مجری وهابی به مردم ایران!/ گوجه سبز نوبرانه کیلویی ۱۰۰هزار تومان!

فرزند آیت‌الله کاشانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شد

سیدمحمد کاشانی فرزند سیدابوالقاسم کاشانی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اقدام به نام‌نویسی کرد.او نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی است که در دوره اول از نطنز نماینده شده است.کاشانی پنج سال قبل از انقلاب اسلامی زندانی سیاسی بوده است.


گوجه سبز نوبرانه کیلویی ۱۰۰هزار تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به ورود گوجه‌سبز نوبرانه به بازار مصرف گفت: هر کیلوگرم از این محصول با توجه به کیفیت آن به‌قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در میادین مرکزی میوه و تره‌باز به فروش می‌رسد.حسین مهاجران اظهار داشت: گوجه‌سبز نوبرانه به بازار آمده است و هر کیلوگرم از این محصول در میادین مرکزی میوه و تره‌بار تهران 50 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد.وی افزود: این گوجه‌سبزها تولید قصرشیرین و سرپل‌ذهاب کرمانشاه است که به‌صورت نوبرانه به بازار آمده است اما قیمت این محصولات طی روزهای آینده کاهش می‌یابد.


اصلاح طلبان از ثبت نام احمدی نژاد خوشحالند

صادق کوشکی، تحلیلگر مسائل سیاسی در خصوص ثبت نام آقای احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: بیشترین کسانی که مایل هستند فردی مثل آقای احمدی نژاد مطرح شود و بازتاب پیدا کند، آقای روحانی و حامیانشان هستند. چراکه عملا با مطرح شدن اینگونه مسائل جزئی و فرعی، بحث مطالبه جامعه از آقای روحانی در خصوص وعده های عمل نشده ایشان، فراموش می شود. آقای روحانی و اصلاح طلبان بیش از هر کس دیگری از ثبت نام آقای احمدی نژاد خوشحال شده اند.کوشکی در ادامه افزود: اتفاقی که افتاده است(ثبت نام آقای احمدی نژاد) خیلی اتفاق عادی، جزئی و پیش پا افتاده ای است. صدها نفر شهروند از دیروز تا امروز در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند که خیلی های آنها واجد شرایط نبودند.


خرازی کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود؟

انصاف‌نیوز از احتمال کاندیداتوری صادق خرازی خبر داد. صادق خرازی رئیس شورای سیاست گذاری حزب ندای ایرانیان قصد ثبت نام در انتخابات دارد.


توصیه های انتخاباتی مجری وهابی به مردم ایران!

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، شبکه های وهابی فارسی زبان توصیه ها و سفارشات خود را برای مدیریت انتخابات بیان می کنند.این شبکه ها که تلاش زیادی برای ایجاد تفرقه در میان مردم دارند، با طرح ادعاهای خلاف واقع و نادرست، در فکر پیاده کردن دستورات دیکته شده از سوی آل سعود می باشند.در همین راستا، عبدالله حیدری مجری شبکه وهابی کلمه در یکی از آخرین اظهار نظرهای خود، بیان کرد: «من 4 سال پیش گفتم که رای بدهید نه این که رای دادن خوب است بلکه به خاطر اینکه بین بد و بدتر بهتر است بد را انتخاب کنیم ولی الآن می گویم که رای ندهید».این گفته های مجری وهابی در حالی است که پروژه تحریم انتخابات در دوره های اخیر، حتی از سوی اپوزوسیون و دشمنان انقلاب مردود شده و همه آنان برای انتخاب گزینه مورد نظر خود، توصیه به حضور در انتخابات می کنند.


استقبال کره شمالی از نامزدی احمدی نژاد!

خبرگزارى رسمى كره شمالى نوشت: بازگشت احمدى نژاد خبر خوبی است براى ثبات جهانى است!


نظر جالب حجاریان درباره نامزدی احمدی نژاد

حجاریان در گفت و گویی بیان داشته است که رهبری در گفتاری که در این زمینه داشتند علت را بیان کردند و آن این بود که آمدن وی باعث دوقطبی شدن انتخابات می‌شود. اکنون با حضور آقای رئیسی عملاً فضا دوقطبی شده است و دیگر آن توصیه وجهی ندارد که احمدی‌نژاد به انتخابات ورود نکند. فی‌الواقع آمدن احمدی‌نژاد فضا را از دو قطبی بودن خارج می‌کند و اتفاقاً حرکت وی در جهت منویات رهبری است".آقای حجاریان پیش‌بینی کرده است آقایان احمدی نژاد و بقایی رد صلاحیت ‌شوند و پیش‌بینی کرده است که: "احمدی‌نژاد نیرویی دارد که روز آخر ثبت‌نام خواهد کرد و وی قصد دارد که نقش آقای هاشمی در انتخابات 92 را ایفا کند. یعنی بگوید که من را رد کردید اما رای من برای فلان آقا است. در بین اطرافیان ایشان تنها فردی که می‌تواند از شورای نگهبان اجازه عبور بگیرد آقای (مجتبی) ثمره هاشمی است و احتمال می‌دهم که این گروه چنین نقشه و برنامه‌ای در سر می‌پرورانند".


تهدید وزیر اطلاعات توسط سخنگوی قوه قضائیه

حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی در رابطه با اتهام ادمین‌های بازداشت شده‌ شبکه‌های اجتماعی، گفت: برخی از این افراد به اتهام مسائل ضد امنیتی و بعضی هم علاوه بر مسائل ضد امنیتی به دلیل ارتکاب به جرائم خلاف عفت عمومی و انتشار مطالب مستهجن دستگیر شده‌اند و بر اساس گزارشات رسمی این مطالب در پرونده‌های ایشان مطرح شده است. معاون اول دستگاه قضا خاطرنشان کرد: علی القاعده جناب آقای رئیس جمهور که اطلاعات حقوقی دارند می‌دانند مرجع صالح برای اینکه کسی مرتکب جرم شده است یا نه وزیر اطلاعات نیست. یک زمانی بنده هم وزیر اطلاعات بودم و لذا مرجع صالح به عنوان اینکه بگوید کسی مجرم است یا نیست، وزیر اطلاعات نمی‌باشد.حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای گفت: در خصوص این پرونده خاص مطالبی در مورد خود وزیر اطلاعات مطرح است که طبعا حتی ایشان نمی‌تواند در این پرونده اظهارنظر کند و گزارشی تهیه نمایند.


عذرخواهی مهدی طارمی از هواداران و بازیکنان پرسپولیس

مهدی طارمی مهاجم سرخ پوشان که پس از به هدردادن پنالتی برابر تیم الریان قطر، مورد انتقاد هواداران و کاربران قرار گرفته بود پس از یک روز سکوت در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت: کیست که دلش نخواهد شادی شما هواداران را رقم بزند؟ بیست و چهار ساعت تلخ را پشت سر گذاشتم و گذاشتید.یک هفته تمرین پنالتی کرده و انواع پنالتی ها را زده بودم. نشد. نشد و بابت همه چیز از شمایی که صاحب اصلی پرسپولیس هستید از همبازیانم و کادر فنی و همه عوامل باشگاه معذرت می خواهم.حمایت هایتان را فراموش نکرده ام و اگر سهم من فقط انتقاد باشد و شادی ها برای شما از جان و دل پذیرا هستم.ممنون بابت حمایت بزرگان پرسپولیس که بزرگی شان را با حمایت از من به عنوان کوچکترین عضو خانواده سرخ نشان دادند.


واکنش ابتکار به ثبت‌نام احمدی‌نژاد

معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به تاکید رییس‌جمهوری بر لزوم رعایت مبانی اخلاقی در رقابت‌های انتخاباتی، درباره ثبت‌نام احمدی نژاد نیز گفت: کارنامه اعمال برخی از اشخاص برای مردم و دستگاه‌های نظارتی مشخص است.


درخواست آیت الله جنتی از رسانه ها

یت الله احمد جنتی در ابتدای جلسه اعضای شورای نگهبان از رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی خواست در خصوص شرایط داوطلبان ریاست جمهوری روشنگری و رویه کار بررسی صلاحیت‌ها را برای جامعه تبیین کنند و شبهه‌های احتمالی را برای مردم رفع کنند.


مشایی: احمدی‌نژاد و بقایی رقیب ندارند

اسفندیار رحیم مشایی که جهت همراهی احمدی نژاد و بقایی برای ثبت نام در دوازدهین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در وزارت کشور حضور یافته بود در جمع خبرنگاران درپاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ارزیابی‌تان از اقبال عمومی نسبت به جریان فکری خود چیست؟ اظهار کرد: هرکدام از این دو (احمدی نژاد و بقایی) که در انتخابات حضور داشته باشند رقیبی ندارند و در مجموع آرای همه کاندیداها با این دو برابر خواهد بود.وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید صلاحیت این دو نفر تایید می شود؟ نیز خاطر نشان کرد: دلیلی ندارد که صلاحیت احمدی نژاد و آقای بقایی تایید نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۵
انتشار یافته: ۶۴
فقط حاج محمود
جانم جان احمدی نژاد...
آقای کوچک زاده اینقدر هول بود تاریخ نامه رو 95 نوشته
اقای کوچک زاده عوام الناس احمدی نژاد را شناخته بودند ولی شما نه.
.
.
تلخند روز :
پسری از پدرش پرسید :
پدر این همه افراد برای چی تو انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کنند؟

.

پدر پاسخ داد:
برای اینکه یکی شون رئیس جمهور بشه
.
.
پسر با تعجب پرسید :
پس بقیه شون برای چی انقد شلوغ می کنند؟!
ِ
ِ
تا دیروز احمدی نژاد شعیب بن صالح بود و یار اول امام زمان الان شده جاسوس انگلیس؟
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
خب بالاخره یه زمانی طرف ذاتش رو رو می کنه. تا دیروز زبیر بود یار امام علی و ناگهان توی جمل شد مخالف!
همش احمدی نژاد
كاش تيتر مي زديد محمود سوز نژاد ،بد جوري سوزنده بد
تازه دارم به احمدی نژاد ایمان میارم ایشان بسیار شجاع و باهوش است
عجب آشيه اين آش انتخابات
به جناب کوچک زاده يادآوری کنيد که وارد سال 1396 شده ايم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
شاید هم پارسال در همین روز پیش بینی کرده و اون موقع نامه رو نوشته!!! کوچک زاده اس دیکه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خودش را با این اعلام برائت ضایع کرد
اگه احمدی نژاد رای نداره بگذارید شرکت کنه تا معلوم شه
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
قطعا که رای احمدی نژاد بیشتر از روحانی خواهد بود ولی به بهای هرج و مرج و بد اخلاقی روش های خاص خودش
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
البته اگه بزارید خاتمی هم بیاد معلوم میشه کی رای داره
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
خاتمی هم بیاد رایش بیشتر روحانی نمیشه دیگه...
هرکی خاتمی رو قبول داره قطغا به روحانی رای میده دیگه نابغه...
من به احمدی نژاد رای نمیدهم ولی ای کاش میزاشتن میموند تا وزنش مشخص بشود
اﻳﺸﺎﻥ ﺁﺯاﺩ اﺳﺖ و ﻣﺨﺘﺎﺭ اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ ﺛﺒﺖ ﻧﺎﻡ ﻛﻨﺪ ﻳﺎ ﻧﻜﻨﺪ, ﻛﺎﺭ ﺧﻼﻑ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻧﻜﺮﺩﻩ و ﻫﻤﻪ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ اﺣﺘﺮاﻡ ﺑﮕﺬاﺭﻧﺪ ﺣﺘﻲ ﺑﺰﺭﮔﺎﻥ ﻛﺸﻮﺭ.
اين رجا نيوز همون نبود كه از احمدي نژاد معصوم ساخته بود!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
میتونی سری به آرشیواین سایت بزنی تا متوجه بشی دروغ میگوئی !ا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
روزی نامه های جیره خور ....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
من نمیدونم چرا یه عده نمیتونن درک کنن یه نفر که خوب بوده اگه بد بشه ، یعنی بد شده دیگه!!! حالا کسایی که دوران خوبیش تاییدش میکردن ، بعدش با خراب کاریش دارن نقدش میکنن ، اشتباه میکنن؟!! انقدر درکش سخته؟ هنگ کردن...
ناشناس
| Germany |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
یعنی نظر ناشناس 19:05 شاهکار توجیه و ماستمالی بود
من مخالف احمدی نژادم زیرا در خلاف منافه ملی حرکت میکند
خدایا مملکت ما رو از این حزب بازیها و خودخواهی سیاستمداران حفظ بفرما...
اینا هیچ کدوم به فکر مردم نیستن.هر کی ساز خودشو میزنه
اعلام برائت کوچک زاده از احمدی نژاد
آقای کوچک زاده سالها بصیرت خود را بباد فنا دادی اما هنوز هم انقدر شجاعت نداری که باشتباه خودت در این سالها اعتراف کنی هنوز هم اینه ای را میشکنی که نقش تو را راست مینمایاند
اصلاح طلبان از ثبت نام احمدی نژاد خوشحالند ....
یه چیزی رو سیاستمداران کهنه کار دنیا فهمیدم که این آقا هوش سرشار سیاسی داره و بیخود حرکتی نمی کنه
کوچک زاده بی بصیرت :)
آقای کوچک زاده برای یک مرد سیاسی دیرنیست .الان باید بفهمید؟
احمدی نژاد مدرک ازکجا گرفته ؟ مردم خرنیستند
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
اگه احمی نژاد بیاید حتما رای میاورد
مگه احمدی نژاد ایرانی نیست از چی می ترسن خوب اونهم مثل بقیه شرکت کرده
آقای کوچک زاده هنوز اصرار دارید که همه مخالفین احمدی نژاد فتنه گر هستند ولی خودتان را بری از او می دانید و از خدا کمک می خواهید؟!!!
به آقای لیلاز
باید گفت
برای سنجش میزان طرفداران، آقای خاتمی هم مانند آقای احمدی نژاد کاندید شوند و هر دو آنها هم علی رغم عدم صلاحیت، تایید شوند، تا همه سلایق کاندیدای شاخص داشته باشند،
هم اصولگرایان
هم بهاری ها
هم اصلاح طلبان
هم اعتدال گرایان

بله، اینکه کاندیداهای رقیب زیاد باشند و با تک کاندید شما وارد شده باشید، برای شما سنجش محبوبیت در این زمان مطلوب هست.
احمدی نژاد همون ذره آبروشو رو هم با این ثبت نام از دست داد
بنام خدا
اینکه برخی عقده عدم استقبال از سوی مردم را سر احمدی نژاد خالی می کنند
کسی که نظر ولی فقیه را رد کند شایسته انتخاب نیست
بگذارید احمددی نژاد بشود ....
من از آمدن آقای احمدی نژاد خوشحالم
خداوند احمدی نژاد را هدایت کند . کسانی که کامنت گذاشته و فکر می کنند که احمدی نژاد جایگاهی دارد یقین بدانند انها نیز مانند احمدی نژاد و مشایی دچار توهم شده اند.
فقطاحمدی نژاد پاکدست
دکتر میخواست ببینه شماها از شنیدن اسمش چقدر میسوزید والا او پایبند به رهبری است که به هدفش هم رسید بیخود جلز وولز نکنید
بالاخره جناب کوچکزاده از خواب بیدار شدندا. ما چقدر دیر////
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۴
آقای کوچک زاده ثابت کرد تابع امر ولایت است. واقعا جرات می خواهد که از کسی که سالها از او در برابر همه حمایت کرده اید بعلت عدم التزام به ولایت ببری.به آقای کوچک زاده صمیمانه بابت این تصمیمش تبریک می گویم
وزنش سنگین است .تیری است برچشم بدخواهان.
چه جالب منم بعضی وقتا یادم میره سال ۹۶ شروع شده. حالا از شدت خوشیه یا فشار زندگی خدا میدونه!
بهتره رییس دولت اصلاحات نیز ثبت نام کنند.
حالا که شیر تو شیره......
از اول هم وزن احمدی نژاد معلوم بود ؛ باد کنک
فقط احمدی نزاد
اقای احمدی نژاد درود بر شرفت یاور مظلومان ...ب یاری حق حتما ریاست جمهوری در دستان شماااااست...یا حق
احمدی هم مثل هر فردی حق ثبت نام داره ............. برخلاف خیلی ها که ادعا می کنند من نمی دونم چرا اینقدر یک عده از احمدی نژاد میترسند.....ضمنا احمدی توصیه شده که کاندید نشود نه این که نهی .
اگه نمیترسید و این قدر اطمینان دارید که احمدی نژاد رای نمیاره خدایش چرا نمیزارن بیاد اگه رای نیاورد که برید خوش باشید اگه اورد بدونید مردم هنوز میفهمند که کی کار کرده کی نکرده براشون
فقط محموداحمدی نژاد
فقط دکتر محمود احمدی نژاد
احمدی نژاد عشق است
نمی دانم چرا ولی از همون اول از این احمدی نژاد بدم می اومد به جز وقتی که برای دشمن رجز می خوند نگو اون ها هم برای بزرگ کردن خودش بوده به نظر من خودشیفته است
خدا رحمت کند هاشمی واقا مجتبی تهرانی را کاش تا زنده بودند قدر میدانستیم
سلام همه دارید اشتباه می کنید او فقط ثبت نام کرد فقط ثبت نام . چطور این همه ادم عجیب و غریب می توانند او نمی تواند . باز هم می گویم او فقط ثبت نام (مشارکت) کرد
درز زمان مجمود داشتیم زندگی میکردیم در زمان حسن گدایی
من به دکتر محمود احمدی نژاد رأی خواهم داد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل