بازدید 2940

دست‌نشان:خونه به خونه تا ثانیه آخرمنتظر لغزش بالایی هاست

فجرسپاسی با توجه به اینکه برای بقا می‌جنگد قاعدتاً باید بازی را هجومی شروع کند ولی ما هم آماده‌ایم و این تیم را به خوبی آ‌نالیز کردیم
کد خبر: ۶۸۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸ 12 April 2017
سرمربی تیم خونه به خونه بابل بعد از پیروزی ارزشمند تیمش در کرمان گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و منتظر لغزش تیم‌های بالای جدول هستیم و هیچ چیز در فوتبال تمام شده نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، نادر دست‌نشان در مورد بازی روز گذشته مقابل مس کرمان اظهار داشت: دیروز بازی سختی با مس کرمان داشتیم. تیم مس با توجه به شرایط جدول خیلی زود بازی را هجومی شروع کرد. در 25 دقیقه اول به دلیل شرایط جوی و ‌آب و هوایی که عوض کرده بودیم عملکرد خوبی نداشتیم و دیدید که در همان دقایق هم گل اول را خوردیم.

وی افزود:در نیمه دوم تیم مس را به خوبی آنالیز کردیم و تا حدودی هم بچه‌ها با جو و شرایط بازی آشنا شده بودند و دیدید که دو گل هم به ثمر رساندیم و چندین موقعیت گل هم از دست دادیم. در نیمه دوم خط هافبک مس کرمان را مجبور کردیم رو به بازی هوایی بیاورد و خدا را شکر با این کار نتیجه لازم را به دست آوردیم.

دست‌نشان همچنین در مورد بازی هفته آینده خود با فجر سپاسی گفت: تیم فجر یک تیم خوب و ریشه‌دار و دارای مربی و کادر فنی کاربلد هستند ما می‌دانیم با توجه به اینکه بازی در خانه داریم ولی باز هم سخت است. فجرسپاسی با توجه به اینکه برای بقا می‌جنگد قاعدتاً باید بازی را هجومی شروع کند ولی ما هم آماده‌ایم و این تیم را به خوبی آ‌نالیز کردیم. ولی متأسفانه تاکنون هیچ تیمی در مقابل ما بازی را هجومی شروع نکرده و فقط رو به دفاع کار کردند و این کار ما را سخت می‌کند. 

سرمربی تیم خونه به خونه در مورد اینکه می‌توان امیدوار بود که این تیم به لیگ برتر صعود کند، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و منتظر لغزش تیم‌های بالای جدول هستیم و هیچ چیز در فوتبال تمام شده نیست و باید صبر کنیم و ببینیم سایر تیم‌ها چه نتیجه‌ای می‌‌گیرند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر