بازدید 3935

گربه رقصانی اردنی ها به سبک سعودی ها درپاسخ به ایران

بازی باید در تهران برگزار می‌شد و این هم چیزی نیست که کادر فنی بخواهد. البته باید این را هم گفت که درخواست بهترین تیم آسیا از اردن برای برگزاری یک دیدار دوستانه، اتفاق مهمی بود.
کد خبر: ۶۸۳۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰ 11 April 2017
چند روز پیش رسانه‌های اردنی از درخواست فدراسیون فوتبال ایران به اردن برای برگزای یک دیدار دوستانه با تیم‌ ‌ملی فوتبال این کشور در تهران سخن گفتند. قرار بود که این دیدار دوستانه در اواخر ماه می (خرداد) در تهران برگزار شود.
 
به گزارش تابناک ورزشی،فدراسیون فوتبال اردن اعلام کرد با این درخواست فدراسیون فوتبال ایران برای برگزاری یک بازی دوستانه مخالفت کرده است. 

پاسخ منفی اردن به درخواست ایران 

اسامه طلال مدیر تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن در گفت‌وگویی که با خبرگزاری پترا اردن داشت، در این زمینه گفت‌: کادرفنی تیم‌ ‌ملی فوتبال اردن درخواست ایران برای برگزاری یک دیدار دوستانه را بررسی و با آن مخالفت کرد. مانع نخست برای برگزاری این دیدار دوستانه این بود که این بازی در فیفادی برگزار نمی‌شد. به همین خاطر امکان دعوت لژیونرها وجود نداشت. 

دلیل دوم برای رد کردن درخواست ایران این بود که بازی باید در تهران برگزار می‌شد و این هم چیزی نیست که کادر فنی بخواهد. البته باید این را هم گفت که درخواست بهترین تیم آسیا از اردن برای برگزاری یک دیدار دوستانه، اتفاق مهمی بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار