بازدید 5035

انتشار عکس یکی از مظنونان انفجار مصر

روزنامه الیوم السابع پس از دستگیری مظنون انفجار کلیسای مارجرجس در شهر طنطا مصر در محلی نزدیک کلیسا، اولین عکس وی را منتشر کرد.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 09 April 2017
روزنامه الیوم السابع پس از دستگیری مظنون انفجار کلیسای مارجرجس در شهر طنطا مصر در محلی نزدیک کلیسا، اولین عکس وی را منتشر کرد.
 
به گزارش العالم، نهادهای امنیتی منطقه الغربیه، یک مظنون دیگر را نیز بازداشت کردند به این ترتیب شمار مظنونان انفجار کلیسا به دو نفر رسید.
وزارت بهداشت و اسکان مصر شمار کشته های این انفجار را 25 و زخمی ها را 70 نفر اعلام کرد.
 
هنوز درباره اینکه این اقدام انتحاری بوده یا انفجار بمب در کلیسای مارجرجس در خیابان النحاس طنطا در استان الغربیه اخبار ضد و نقیضی وجود دارد.
سرلشکر احمد ضیف استاندار الغربیه در گفت وگو با تلویزیون مصرگفت: این انفجارهنگام نماز در داخل کلیسا رخ داد . بمب در صف اول کار گذاشته شده بود وهنگام آمادگی مسیحیان برای بزرگداشت یکشنبه نخل که با آن آخرین هفته پیش از عید پاک آغاز می شود، منفجر شد.
 
نهادهای امنیتی وزارت کشور نیز همزمان با جشن های قبطی ها که با نمازهای " هفته دردها" همراه است تدابیر شدیدی در اطراف کلیساها و عبادت گاهها اتخاذ کردند.
گروه تروریستی داعش ساعاتی بعد مسئولیت انفجار در کلیسای مارجرس شهر طنطا و کلیسای المرقسیه در شهر اسکندریه را برعهده گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی