بازدید 7816

جنازه مرد تنها در منزلش در تهرانسر پیدا شد

پیکر مرد 45 ساله ای که احتمال می رود بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده باشد در خانه اش در تهرانسر پیدا شد.
کد خبر: ۶۸۳۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 09 April 2017
پیکر مرد 45 ساله ای که احتمال می رود بر اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست داده باشد در خانه اش در تهرانسر پیدا شد.

به گزارش پایگاه خبری 125، ظهر امروز (یکشنبه) ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت گزارش شهروندان مبنی بر استنشاق بوی نامطبوع از داخل یک واحد مسکونی و عدم پاسخگویی مرد ساکن در این منزل، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 104 را به محل حادثه واقع در بلوار اصلی تهرانسر اعزام کرد.

به گفته رئیس ایستگاه 104 آتش نشانی، هنگامی که به محل حادثه در طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 15 واحدی رسیدیم بوی نامطبوعی از داخل یک باب منزل مسکونی به مشام می رسید.

امیر عباس سرافرازی اظهار کرد: بنا براظهار همسایگان، این مرد که به تنهایی در این خانه 30 متر مربعی زندگی می کرد چند روزی است که جوابگو نبود و همچنین بوی بسیار بدی از منزل وی به بیرون انتشار می یافت.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله در حضور عوامل انتظامی قفل درب ورودی این واحد مسکونی را باز کردند که پس از ورود به داخل منزل، با پیکر بی جان مرد 45 ساله ای روبرو شدند که پشت در افتاده بود.

سرافرازی تصریح کرد: بنا به تشخیص عوامل اورژانس، سیاه شدن جسد این شخص و همچنین انتشار بوی نامطبوع حاکی ازگذشت چندین روز از زمان مرگ وی بود.
وی درمورد علت فوت این مرد افزود: احتمال می رود روشن بودن شومینه و انتشار گازمنوکسیدکربن از این وسیله حرارتی در فضای خانه موجب گاز گرفتگی و مرگ این فرد شده باشد.

این فرمانده ایستگاه آتش نشانی یادآور شد: جنازه این مرد میانسال جهت انجام تحقیقات بیشتر در خصوص علت مرگ و وقوع این حادثه تحویل عوامل انتظامی شد تا به پزشکی قانونی انتقال یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل