بازدید 3254

رای ، سخن خاموش ملت است

كمال الدين پيرموذن
کد خبر: ۶۸۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 09 April 2017
نمی توانم نگرانی شدید خود را از موج فزاینده فضاسازی و تخریب علیه دولت، به منظور جلوگیری از بارشدن هزینه های نامناسب بر دوش ملت، که در دستور کار و برنامه های رسانه ملی و جریان خاص مخالف دولت است، ابراز ندارم.

بی تردید مطلق گرایی و خود حق پنداری جریان خاص و تندروى هاى تخريبى آنان، با روح اسلام، انقلاب، عقل و منطق و منافع ملی سازگار و موافق نیست و باعث انسداد سیاسی در ایران می باشد.

انحصارگرایی و قطبی کردن جامعه توسط  انحصارگران حرفه ای باند احمدی نژاد و همفکران آنان و دافعه هاى ظالمانه و انگ زدن هاى بناحق آنان و همچنین سلیقه ای و خصمانه عمل کردن رسانه ملی، تلقی بی فایدگی رای دادن را در اقشار انبوه جوامع ایران زمین ، به دنبال داشته و همواره مشروعیت این نظام را در نزد ملل جهان دارای علامت سوال میکند.

گروه های سیاسی شناسنامه دار کشور، بایستی حق صحبت دیرین را پاس دارند و مصلحت اصلی و بزرگ را که همان منافع ملک و ملت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج است، در نظر بگیرند و فرصت ندهند دل های همدرد و یاران مصلحت بین زیر گام های کج اندیشان منكوب شوند.

بي شك این گونه حركات مطلق گرایان دنیا زده، بدون درس عبرت از تاریخ، روح مشارکت مردم در حرکت و سرنوشت کشورشان را از بین برده و می برند و مردم را بر خلاف اوایل انقلاب نسبت به مسایل ملی و منطقه ای، بی اعتبار و بی  تفاوت می نماید.

به دنبال حضور پر شکوه مردم در صحنه هاي عظیم انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی که نتیجه ای جز تحکیم پایه های اعتدال اصلاحي را در چهارچوب قانون اساسی نداشت متاسفانه جریان خاص مطلق گرا و احمدی نژاد و طیف وی مایل هستند به قصد نیل به منافع باندی و جناحی خود و بر هم زدن وضعیت موجود حاکم سیاسی در کشور ، برنامه های تدارک دیده خويش را ، بااستفاده از تمام ابزارها همچون رسانه ملى و مقدسات مردم و نهادها و نيز راست نمايى دروغ، محقق كرده و كام ملت را تلخ نمايند.

پر واضح است اگر شهروندان روشن بين و سخت گير نداشته باشيم، سياستمدارانى بلندمرتبه كه دل در گرو فقط تأمين منافع ملى داشته باشند را نخواهيم داشت.

رأى ، سخن خاموش ملت است و ملت رشيد ايران اسلامى، نيك مى داند، اين روزها، جامعه بيش از هر زمان ديگر، به ثبات و اقتدار و امنيت نيازمند است و بايستى با بهره گيرى از حقوق فردى و اجتماعى خود، شايستگان، اهل تدبير به علم پيوسته را راهى پاستور كنند.        كمال الدين پيرموذن
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی