بازدید 2929
۱

دردیدارپروین بامدیران باشگاه پرسپولیس چه گذشت؟

هواداران قطعا تاثیر این پشتیبانی از باشگاه، تیم و سرمربی را احساس کردند و این رفتار را در آسیا هم نشان می‌دهند. خود من هم در حد توانم از پرسپولیس حمایت کرده و خواهم کرد.
کد خبر: ۶۸۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۰ 09 April 2017
پیشکسوت فوتبال ایران و پرسپولیس امروز با مدیران باشگاه ملاقات کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علی پروین امروز (شنبه) در محل باشگاه حضور یافت و با علی اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی و محمد ترکاشوند دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
در جریان این دیدار، علی پروین با ابراز خرسندی از اینکه سرخپوشان با تلاش‌های باشگاه و هدایت ایوانکوویچ موفق به قطعی کردن زودهنگام قهرمانی خود شده‌اند این موفقیت را به مسئولان باشگاه و همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت. سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز این توفیق را متعلق به همه دوستداران پرسپولیس و محصول همکاری همه آنها خواند و از حمایت‌های علی پروین و دیگر پیشکسوتان از تیم در مقاطع حساس قدردانی کرد.
 
در ادامه، پروین با عنوان این مطلب که هواداران هم به این ترتیب، حاصل حمایت همه جانبه و اعتماد خود را دیده‌اند، خاطرنشان کرد: هواداران قطعا تاثیر این پشتیبانی از باشگاه، تیم و سرمربی را احساس کردند و این رفتار را در آسیا هم نشان می‌دهند. خود من هم در حد توانم از پرسپولیس حمایت کرده و خواهم کرد.
 
مدیران پرسپولیس هم متقابلا از علی پروین دعوت کردند در صورت امکان در بازی‌های پرسپولیس به ویژه در بازی با الریان و الوحده با حضور در ورزشگاه باعث قوت قلب سرخپوشان باشد.
 
طاهری همچنین با عنوان این مطلب که پر تماشاگرترین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به نام پرسپولیس ثبت شده و از این جهت عناوین اول تا سوم در اختیار هواداران پرسپولیس است؛ ابراز امیدواری کرد؛ روز دوشنبه نیز آسیا شاهد صحنه‌ای مشابه سال‌های گذشته باشد که هواداران با حضور خود در ورزشگاه آزادی حتی مراجع بین‌المللی فوتبال را به واکنش وا داشته بودند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
على سلطان با حضور خود در استاديوم ده ها هزار تماشاچى مردد را به آزادى مياورد اكثر ٦٥ تا ٧٥ ساله هاى طرفدار سلطان على پروين و پرسپوليس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل