بازدید 12380
۲

حاشیه جدیدبارسا؛جروبحث همسران مسی وپیکه

یک خبرنگار اسپانیایی مدعی شد یک اتفاق پیش پا افتاده باعث شده همسران پیکه و مسی با یکدیگر اختلاف داشته باشند.
کد خبر: ۶۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 08 April 2017
یک خبرنگار اسپانیایی مدعی شد یک اتفاق پیش پا افتاده باعث شده همسران پیکه و مسی با یکدیگر اختلاف داشته باشند.
 
به گزارش تابناک ورزشی،موضوع بروز اختلافات ميان همسران بازيكنان بارسلونا موضوعي است كه در ماه‌هاي اخير بارها به آن پرداخته شده است.
 
آنچه مسلم است اين است كه شكيرا همسر كلمبيايي جرارد پيكه و آنتونيا روكوزو همسر آرژانتيني ليونل مسي ارتباط خوبي با هم ندارند و در اسپانيا تقريباً اين موضوع را همه مي‌دانند! در روزهاي اخير هم اتفاقي رخ داده كه بار ديگر اين موضوع را ثابت كرده است.

طبق اعلام يانينا لاتوره، خبرنگار اسپانيايي، سوژه‌اي كه اين بار موجب بروز دلخوري ميان شكيرا و آنتونيا شده، سوسيس بوده! گويا در خانه ليونل مسي يك مهماني باربيكيو برگزار شده و اتفاقاتي در جريان آن مهماني رخ داده كه چندان دلنشين نبوده است.
حاشیه جدیدبارسا؛جروبحث همسران مسی وپیکه
لاتوره در گزارشش در برنامه «صبح لس‌آنجلس» گفته: «يك‌شنبه شب و بعد از بازي بارسلونا، در خانه ليونل مسي مهماني باربيكيو به پا بوده. البته نه يك مهماني عادي بلكه كاملاً مجلل. مهماني باربكيويي كه مسي در خانه‌‌اش ترتيب داده با اينكه مهمان‌هاي خيلي زيادي نداشته اما يك سرآشپز معروف هم مشغول رسيدگي و آماده‌سازي غذا براي مهمانان بوده. در آن زمان، ماسچرانو، سوارس، پيكه، شكيرا و آنتونيا حضور داشتند. آقاي سرآشپز يك سوسيس به خانم شكيرا تعارف مي‌كند و ناگهان شكيرا فرياد مي‌زند: «اين را از جلوي چشمم دور كن! اين ‌چي است كه براي من مي‌آوريد؟ انگار يك تكه چربي است.» در همان هنگام آنتونيا همسر مسي سرش را بلند مي‌كند و به سرآشپز مي‌گويد: «سوسيس را ببريد و ديگر به او غذا تعارف نكنيد.» و بعد از اين اتفاق همسران ديگر بازيكنان بارسا هم تصميم به تحريم كردن شكيرا گرفتند و ديگر با او حرف نزدند!»

البته دلخوري و اختلاف شكيرا و آنتونيا به اين داستان خلاصه نمي‌شود و مشكلاتي ميان اين دو وجود دارد كه به مدت‌ها قبل برمي‌گردد. گويا همسر مسي هنوز بر اين باور است كه شكيرا باعث جدايي جرارد پيكه و نامزد سابقش نوريا توماس (كه دوست صميمي آنتونيا بود) از يكديگر شده و هنوز نمي‌تواند شكيرا را به جاي دوست قديمي‌‌اش در كنار جرارد ببيند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امان از دست این زن ها!!!!!
"گويا همسر مسي هنوز بر اين باور است كه شكيرا باعث جدايي جرارد پيكه و نامزد سابقش نوريا توماس (كه دوست صميمي آنتونيا بود) از يكديگر شده و هنوز نمي‌تواند شكيرا را به جاي دوست قديمي‌‌اش در كنار جرارد ببيند. "

اگه واقعا اینجوره خب دمش گرم ادم بامرامیه این همسر مسی...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل