بازدید 4104
واکنش

منصوریان:داور پنالتی مارا نگرفت،جان ما را گرفت

امروز استقلال 2 امتیاز را از دست نداد، بلکه 30 میلیون هوادار 2 امتیازشان از دست رفت.نمی‌خواهم منفی‌بافی کنم، اما ما دیگر تیم نفت نیستیم که پاسخگوی 10 هوادار باشیم
کد خبر: ۶۸۲۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶ 07 April 2017
سرمربی استقلال گفت:نشستم خلاصه بازی را نگاه کردم، روی علی قربانی صددرصد پنالتی شد.داور جان تیم ما را گرفت. با وجود اینکه اعتقاد دارم باید به تصمیم داور  احترام گذاشت. نشستم خلاصه بازی را نگاه کردم. روی علی قربانی صد درصد پنالتی بود و پای او را زد. نه تنها پنالتی نگرفت، بلکه به ضرر ما سوت زد.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا منصوریان گفت: طبیعی بود که گسترش نوع فوتبالی که بازی می‌کرد، اجازه نمی‌داد ما فوتبال همیشگی خود را انجام دهیم. خطایی که روی بازیکن گسترش انجام شد، پنالتی نبود اما اگر داور می‌خواست می‌توانست پنالتی هم بگیرد،‌اما خطا روی بازیکن ما صد درصد پنالتی بود اما آقای کرمانشاهی آن را ندید. تا می‌خواستیم به نشاط برسیم داور تیم ما را متوقف و خاموش می‌کرد.

وی ادامه داد: خطاهای 60 به 40، 50-50 و 70 به 30 را به ضرر ما سوت می‌زد و در روند تیمی‌مان تأثیر منفی داشت. اگر داور صحنه پنالتی را می‌گرفت جریان بازی کاملاً‌ عوض می‌شد. بازیکنان آنها چندین بار خطا کردند اما داور کارت نداد و برعکس اولین خطای ما با کارت زرد روبرو شد. کارت زرد را زمانی می‌دهند که حرکت خطرناک باشد یا موقعیتی را بگیرد.

سرمربی استقلال با اشاره به اینکه از این نوع داوری‌ها نگران هستم، گفت: هفته‌های آخر است و از تاج رئیس فدراسیون می‌خواهم در چیدمان داوری بیشتر دقت کند. امروز استقلال 2 امتیاز را از دست نداد، بلکه 30 میلیون هوادار 2 امتیازشان از دست رفت. نمی‌خواهم منفی‌بافی کنم، اما ما دیگر تیم نفت نیستیم که پاسخگوی 10 هوادار باشیم، بلکه باید 30 میلیون نفر را در نظر بگیریم.

منصوریان تأکید کرد: ما نگاه اول مان گرفتن سهمیه به عنوان تیم دوم جدول است و به همین خاطر می‌خواهم این روزها بهترین داورها برای ما، پرسپولیس و تراکتورسازی که در کورس هستند سوت بزنند. از مهدی تاج و کمیته داوران خواهش می‌کنم که در چیدمان داوری دقت کنند چون هم من و هم کمالوند به داوری مسابقه اعتراض داشتیم. 

منصوریان در خصوص اینکه کمالوند اعلام کرده صحبت‌های بین دو نیمه منصوریان ورق را از نظر داوری به سود استقلال برگرداند گفت: من کمالوند را دوست دارم ولی دقیقا معلوم بود که توانستم ورق را برگردانم چون داور پنالتی دقیقه ۵۵ روی قربانی را نگرفت، صحبت من نه تنها تأثیری نداشت، بلکه در ۸، ۹ صحنه خطاهای ۵۰ـ۵۰ را به سود حریف گرفتند. حتی کمالوند وسط زمین می‌گفت این داور سال گذشته باعث شد که ما یکی دو بازی ببازیم، هر چند که کارشناسان نظر هم بدهند، من در مورد یک یا چند نفر آنها به نتیجه نهایی نمی‌رسم. 

خبرنگاری در خصوص فحاشی‌های رخ داده علیه بازیکنان استقلال از منصوریان سؤال کرد که سرمربی استقلال خطاب به یک تصویربردار گفت: لطفاً دوربین‌ها را قطع نکنید و این تصویرها را ضبط کنید، من از سال ۶۸ در لیگ برتر بازی می‌کنم و در تبریز اصلاً فحاشی ندیده بودم. آخر عصبانیت‌های ورزشگاه‌های تبریز به فحاشی نمی‌کشید، حتی سال گذشته که ما با تراکتورسازی مساوی کردیم و جام را از دست دادیم، تبریزی‌ها فحاشی نکردند، ولی نقطه تاریک مسابقه امروز این بود که از ساعت ۵ امروز که وارد ورزشگاه شدیم، به بازیکنان ما فحاشی و به خانواده‌های آنها توهین شد. رحمتی گلر ما که نباشد، یک سید است و چرا باید او این همه فحش بخورد؟ نمی‌شود گفت که بازیکن اعصاب فولادی دارد، هر چند می‌دانم گسترش فولاد هوادار آنچنانی ندارد و در نهایت خواهش می‌کنم در استادیوم‌ها کاری شود که الگوسازی صورت بگیرد. 

در پایان، یک تشکر هم از مسئولان گسترش فولاد می‌کنم، چون این زمین به ما اطمینان خاطر می‌دهد و پای هیچ کسی در آن نمی‌پیچد، و امیدوارم مالک این باشگاه خسته نشود که به این فوتبال آمده و راهش را مستقیم ادامه بدهد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی