بازدید 2769

ایمن نبودن خودروها نباید به قیمت جان مردم تمام شود

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس،تاکید کرد که خودروهای تولیدی متناسب با جاده های کشور نیست و تلفات و خسارات جبران ناپذیری همانند تلفات جانی یا نقص عضو به شهروندان وارد می کند.
کد خبر: ۶۸۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 06 April 2017
محمدرضا منصوری درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به حجم بالای تصادفات جاده ای در کشور به ویژه در ایام نوروز، گفت:خودروهای تولیدی متناسب با جاده های کشور نیست و تلفات و خسارات جبران ناپذیری همانند تلفات جانی یا نقص عضو به شهروندان وارد می کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه در بین خودروهای داخلی پراید و برخی محصولات پژو به دلیل عدم ایمنی و کیفیت مناسب بیشترین حجم تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داده اند،افزود:متاسفانه ترمز برخی از این خودروها به موقع عمل نمی کند و خسارات جبران ناپذیری وارد می کند و برخی از این خودروها "ایربگ" مناسبی ندارند،که در وقوع تصادفات خسارات را کاهش دهد.

لزوم افزایش استاندار خودروها

منصوری بااشاره به اینکه بدنه برخی خودروهای داخلی با کیفیت نیست،ادامه داد:عوامل ناشی از عدم ایمنی خودرو به همراه استاندارد نبودن جاده ها و عدم رعایت قوانین و مقررات کشور را دچار آسیب های جبران ناپذیری می کند.

وی برلزوم افزایش استاندار خودروها تاکید کرد و یادآور شد:استقبال از خودروی پراید و پژو که متناسب با قدرت خرید قشر متوسط رو به پایین است بیشتر بوده و بالطبع با کیفیت پایین تعداد تصادفات ناشی از این خودروها افزایش می یابد.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی،با تاکید برضرورت رقابتی شدن بازارخودرو،تصریح کرد:ایمن نبودن خودروها و استاندارد نبودن جاده ها نباید به قیمت جان مردم تمام شود و خودروسازان باید هرچه سریعتر در جهت کیفی سازی محصولات خود گام بردارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار