بازدید 2290

اعلام نظر کمیسیون درباره مسائل سهام عدالت تا دوهفته دیگر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ظرف ۱۵ روز آینده نظر کمیسیون اقتصادی درباره تصمیمات اخیر دولت در زمینه سهام عدالت به مردم ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۲۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 06 April 2017
محمد رضا پورابراهیمی داورانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت:مسائل مربوط به سهام عدالت یکی از موضوعات مهمی است که در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در نشست امروز کمیسیون اقتصادی اقدامات دولت در رابطه با سهام عدالت در پایان سال 95 ،موضوع صدور صورتحساب سهام عدالت و پرداخت سود این سهام عدالت و خروج 7 شرکت بورسی پالایشگاهی سودآور و جایگزینی آن با دو شرکت کم بازده و زیان ده غیربورسی در دستور کار بررسی است.

اقدامات دولت در زمینه سهام عدالت با ابهام روبرو است

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود:اقدامات دولت در زمینه سهام عدالت با ابهام روبرو است بنابراین باید این موضوع سریع تر تعیین تکلیف شود .

وی افزود:براساس تصمیم کمیسیون اقتصادی مقرر شد کمیته ای از طرف کمیسیون موضوع را پیگیری کند و گزارشی مکتوب از سوی وزارت اقتصاد با محوریت سهام عدالت ظرف یک تا دو روز آینده به کمیسیون اقتصادی ارسال شود و همچنین گزارش مرکز پژوهش های مجلس نیز درباره سهام عدالت ظرف تا حدود دو روز آینده دریافت خواهد شد.

پورابراهیمی داورانی افزود: پیشنهاد ما در کمیسیون اقتصادی این است که مجموع دو گزارش دولت و مرکز پژوهش های مجلس و کمیته تخصصی کمیسیون اقتصادی بررسی و اگر به جمع بندی منتهی شد که مقررات ازجانب دولت رعایت نشده، گزارش به صحن علنی ارائه و اگر نیاز به اصلاح مقررات باشد طرحی دوفوریتی یا یک فوریتی تنظیم شود که متن آن بر اساس گزارش کمیته تخصصی شکل خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: ظرف 15 روز آینده نظر کمیسیون اقتصادی درباره تصمیمات اخیر دولت در زمینه سهام عدالت به مردم ارائه خواهد شد و در جایی که نیاز به تدوین قانون باشد قانون گذاری می شود و در موضوعی که دولت از قانون عدول کرده باشد در صحن علنی قرائت می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار