بازدید 3125

پیش بینی کیتکو از روند قیمت طلا در ماه آوریل

تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی کیتکو نشان می دهد که قیمت طلا در ماه آوریل بیشتر تحت تاثیر ترامپ، فدرال رزرو و انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۱ 05 April 2017
تازه ترین تحلیل کارشناسان اقتصادی کیتکو نشان می دهد که قیمت طلا در ماه آوریل بیشتر تحت تاثیر ترامپ، فدرال رزرو و انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار خواهد داشت.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، تحلیلگران اقتصادی بر این باورند که قیمت جهانی طلا در ماه آوریل در محدوده 1250 تا 1280 دلاری در نوسان خواهد بود.

بر اساس این گزارش، تحلیلگران اعلام کردند که قیمت طلا در ماه آوریل تا حد زیادی به تقاضای مکان امن سرمایه گذاری وابسته خواهد بود. سرمایه گذاران بین المللی طی ماه آو ریل تمرکز و توجه زیادی به سیاست های مالی و اقتصادی دولت ترامپ، اظهارات مقام های ارشد فدرال رزرو آمریکا درباره نرخ بهره و دور نخست انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهند داشت.

دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه روز 23 آوریل (سوم اردیبهشت) و دور دوم این انتخابات روز هفتم می (17 اردیبهشت) برگزار خواهد شد و نزدیک به 47 میلیون فرانسوی در این انتخابات حق رای خواهند داشت.

تحلیلگران موسسه سی بی ای در باره تاکید کردند که علاوه بر اظهارات مقام های فدرال رزرو، تقاضای مکان امن سرمایه گذاری عامل مهمی برای نوسانات قیمت طلا خواهد بود. اگر اهداف رشد اقتصادی آمریکا و انتظارات مربوط به اوضاع اقتصادی این کشور ناامید کننده باشد، قیمت طلا در ماه آوریل با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد. ما قبلا شاهد ناکامی ترامپ در تصویب طرح اصلاح برنامه اوباماکر بوده ایم.

این گزارش افزود: البته گمانه زنی های مربوط به افزایش نرخ بهره آمریکا می تواند مانع بزرگی برای ادامه روند صعودی قیمت طلا باشد. از سوی دیگر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه نیز می تواند موجب تشدید تقاضای سرمایه گذاری برای طلا شود.

مارین لوپن نامزد ریاست جمهوری و رهبر جبهه ملی فرانسه امیدوار است که با توجه به پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا و آغاز روند خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، در انتخابات ریاست حمهوری به پیروزی دست یابد.

ادوارد میر تحلیلگر ارشد موسسه سرمایه گذاری اف سی استون تاکید کرد: نوسانات بازار طلا تا پایان آوریل ادامه خواهد داشت و عامل اصلی این نوسانات برگزاری انتخابات ریاست جمهوری فرانسه خواهد بود.

وی افزود: به نظر من قیمت طلا در آستانه انتخابات فرانسه با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد ولی پس از انتخابات قیمت طلا کاهش خواهد یافت.

وی پیش بینی کرد که قیمت طلا در ماه آوریل بین 1195 تا 1280 دلار در نوسان خواهد بود.

برخی تحلیلگران بر این باورند که اگر طلا بتواند سطح مقاونتی 1250 دلاری را بشکند، خواهد توانست تا سطخ 1280 دلار در هر اونس نیز افزایش یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی