بازدید 2339

انفجارمترو با هدف اخلال در روسیه و جنگ در سوریه است

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ضمن محکومیت حمله تروریستی سنت پترزبورگ گفت: واشنگتن با توسل به حربه های گوناگون تلاش می کند روسیه و دشمنان حقیقی تروریسم را وادار به عقب نشینی کنند تا با توسل به بهانه جنگ با تروریسم دست به مداخلات فرامرزی نظیر تهاجم به عراق و افغانستان بزند.
کد خبر: ۶۸۱۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 04 April 2017
سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان این که مسکو نقش مهمی در جنگ با تروریسم تکفیری ایفا کرده است ، گفت: روسیه کشوری است که از روز نخست جنگ سوریه در صف مقدم جنگ با تروریسم تکفیری ایستاده است.

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: تروریست های تکفیری به ویژه تروریست های داعش تاکنون متحمل ضربات کشنده ای در حملات روسیه شده اند.

وی در ادامه گفت: روسیه که نتیجه راهبرد تروریسم دولتی غرب در حمایت از طالبان و القاعده را می داند در مورد داعش که دست پرورده آمریکا است به طور قاطع وارد عمل شده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای غربی برای اخلال در جنگ روسیه با تروریسم اقدامات متعددی را عملیاتی کرده اند اما تاکنون نتوانسته اند در اراده کرملین خللی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: روسیه به عنوان یکی از اعضای محور ائتلاف متحدین دمشق نقش مهمی در برخورد با تهدیدات تروریستی در خاورمیانه ایفا کرده است اما این رویکرد به هیچ عنوان مطلوب آمریکا و حامیان غربی تروریست ها نیست.

نقوی حسینی گفت: واشنگتن با توسل به حربه های گوناگون تلاش می کند روسیه و دشمنان حقیقی تروریسم را وادار به عقب نشینی کنند تا با توسل به بهانه جنگ با تروریسم دست به مداخلات فرامرزی نظیر تهاجم به عراق و افغانستان بزند.

وی تاکید کرد: حملات تروریستی نظیر آنچه که روز گذشته در مترو سنت پترزبورگ صورت گرفت در حقیقت انتقام از جنگ روسیه با تروریسم تکفیری است.

لازم به ذکر است که عصر دیروز(دوشنبه14 فروردین) انفجاری انتحاری در متروی شهر «سنت پترزبورگ» همزمان با دیدار رئیس جمهور روسیه با همتای بلاروس خود رخ داد که بر اثر آن دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۰ نفر نیز زخمی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل