بازدید 2742

نبرد توپچی‌هاوآبی‌های منچستربه تساوی انجامید

در آخرین و مهمترین بازی هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:30 یکشنبه به وقت تهران، تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند. این بازی حساس که در ورزشگاه امارات برگزار شد، با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.
کد خبر: ۶۸۱۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳ 03 April 2017
تقابل شاگردان آرسن ونگر و  پپ گواردیولا در بازی بزرگ هفته سی‌ام لیگ برتر به تساوی انجامید.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در آخرین و مهمترین بازی هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس از ساعت 19:30 یکشنبه به وقت تهران، تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی به مصاف هم رفتند. این بازی حساس که در ورزشگاه امارات برگزار شد، با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت و امتیازات بین دو تیم تقسیم شد.
 
برای توپچی‌های لندن در این بازی تئو والکات (40) و شکوردان موستافی (53) گلزنی کردند و منچسترسیتی هم توسط لروی سانه (5) و سرخیو آگوئرو (42) به گل رسید. منچسترسیتی و آرسنال با این تساوی به ترتیب 58 و 51 امتیازی شدند و تغییری در رده‌های چهارمی و ششمی‌ این دو تیم حاصل نشد.
 
پیش از این دیدار هم تیم‌های سوانزی و میدلزبورو به مصاف هم رفته بودند که این بازی به تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات انجامید.
 
در جدول مسابقات، تیم‌های چلسی، تاتنهام و لیورپول به ترتیب با 69، 62 و 59 امتیاز رده‌های اول تا سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
نبرد توپچی‌هاوآبی‌های منچستربه تساوی انجامید 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی