بازدید 28481
۴
فوتو نیوز «تابناک»؛

واکنش دهقان به ادعاهای فرماندهان نظامی آمریکا: مزاحم نشوید!/هرکس بخواهد به جزایر ایران دست‌درازی کند، تودهنی می‌خورد

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۸۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷ 01 April 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۴
دولتمردان آمریکا با طناب پوسیده ترامپ به چاه نروند که مرگشان حتمی است
آمریکا هیچ وقت داوطلبانه از خلیج فارس نخواهد رفت بلکه باید او را وادار به ترک آنجا کرد. آنها فقط زمانی به رفتن فکر خواهند کرد که نیروی دریایی و نظامی ایران به حدی رسیده باشد که امکان درگیری آنها با ایران هر لحظه وجود داشته باشد و بدانند که در آن درگیری هم خود آنها و هم پادوهای عرب آنها در منطقه ضربات کمر شکن خواهند خورد. ایران باید روی تقویت نیروی نظامی در خلیج فارس به طور جدی کار بی وقفه بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
خلیج فارس همیشه خلیج فارس بوده و خواهد بود
اما مال ایران نیست بلکه یک آبراه بین المللی است که طبق قوانین بین المللی دریایی تنها تا فاصله دوازده مایل دریایی از ساحل (حدود۲۳ کیلومتر) متعلق به کشورهای حاشیه آن است.
انیروی دریایی ایران هم حق دارد تا ۱۲ مایلی سواحل آمریکا برود
دولت باید مثل کشورهای توسعه یافته روی خانه های خالی مالیات سنگین بگذارد تا مجبور به اجاره دادن شوند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس