بازدید 9432

موسسات مالی به دنبال جایگزینی برای بریتانیا هستند

روز پنجشنبه بازار بیمه 329 ساله “لویدز لندن” اذعان کرد، برای جلوگیری از نابودی کسب و کارشان بعد از جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا، یک شعبه اروپایی در بروکسل افتتاح خواهد کرد.
کد خبر: ۶۸۰۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 31 March 2017
روز پنجشنبه بازار بیمه 329 ساله "لویدز لندن” اذعان کرد، برای جلوگیری از نابودی کسب و کارشان بعد از جدایی انگلستان از اتحادیه اروپا، یک شعبه اروپایی در بروکسل افتتاح خواهد کرد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از Russia Today، طبق گفته این شرکت، فعالیت شرکت تابعه جدید، با شروع سال 2019 آغاز خواهد شد و قادر به صدور بیمه نامه برای 27 کشور عضو اتحادیه اروپا و سه کشور منطقه اقتصادی اروپا خواهد بود.

موسسات مالی به دنبال جایگزینی برای بریتانیا هستند

مدیر اجرایی شرکت لوید، اینگا بیل، در گفت گویی به بی بی سی گفت، "آنچه ما به دنبالش بودیم کمی قدرت قانونی بود که واقعا شهرتی قوی داشته باشد. ما همچنین قدرت دسترسی به استعدادها و دسترسی واقعا خوب می خواستیم.” وی گفت:"با این ویژگی ها، بروکسل بهترین گزینه بود.”

بازار بیمه مستقر در لندن با استفاده از قوانین گذرنامه ای، می تواند از لندن برای خدمت به مشتریان اتحادیه اروپا اقدام کند. این بدان معناست که شرکت های بیمه، بعد از پیمان برگزیت، نیاز به یک پایگاه جایگزین برای ادامه فروش به مشتریان در اتحادیه اروپا دارند.

جان نلسون رئیس لوید اذعان کرد، شعبه تابعه باید هیئت مدیره خود را داشته و ده نفر را استخدام کند.

افراد استخدام شده باید ترکیبی از نیروهای قدیمی منتقل شده از لندن و نیروهای جدید باشند. یکی از قدیمی ترین موسسات مالی بریتانیا خاطر نشان کرد، "لوید درحالی 600 نفر را در لندن استخدام کرده است که نیروی کار جهانی اش بیش از 1000 نفر می باشد". این شرکت گزارش داد در سال 2016 و همانند سال 2015، 2.1 میلیارد دلار سود قبل از مالیات داشته است.

همچنین بازار لوید شاهد یک پرش 12 درصدی در درآمد حاصل از حق بیمه بود که بصورت قابل توجهی به بهبود بازده سرمایه گذاری کمک کرده است. در پرتو مذاکرات برگزیت، موسسات مالی جهانی اعلام کردند کسب و کار خود را از بریتانیا به اروپا جابجا خواهند کرد.

همچنین بانک های سرمایه گذاری، از جمله بانک مرکزی امریکا، بارکلیز، مورگان استنلی و جی پی مورگان نظر به جابجایی کارکنان شاغل در لندن را دارند. شهرهایی مانند فرانکفورت، مادرید، آمستردام و وین به‌عنوان مکان‌های جایگزین برای مرکز جدید اروپایی دیده می‌شوند. انتظار می‌رود اچ اس بی سی کارکنانش را به پاریس منتقل کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار