بازدید 4052

ستاره بزرگ بایرن به بازی رئال مادرید می رسد

عمل جراحی مانوئل نویر خوب بوده است و او در بازی مقابل دورتموند و رئال مادرید حاضر خواهد بود. داگلاس کوستا از هفته آینده به تمرینات بازمی گردد.
کد خبر: ۶۸۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱ 31 March 2017
سرمربی تیم بایرن مونیخ در کنفرانس پیش از بازی با آگزبورگ در مورد مسائل مهمی صحبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته بیست و ششم بوندس لیگای آلمان دو تیم آگزبورگ و بایرن مونیخ در شهر مونیخ به مصاف هم می روند.

ستاره بزرگ بایرن به بازی رئال مادرید می رسد

به نقل از SPORT1، کارلو آنچلوتی، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از این دیدار حاضر شد و در مورد مصدومیت مانوئل نویر ، گفت:عمل جراحی مانوئل نویر خوب بوده است و او در بازی مقابل دورتموند و رئال مادرید حاضر خواهد بود. داگلاس کوستا از هفته آینده به تمرینات بازمی گردد. اسون اولرایش نیز می تواند در بازی مقابل آگزبورگ درون دروازه بایستد. او در این فصل کم به میدان رفته، اما من به او اعتماد کامل دارم. ژروم بواتنگ نیز در فرم بسیار خوبی قرار دارد  و در بازی فردا از ابتدا به میدان خواهد رفت.در این بازه من حس بسیار خوبی دارم. تمامی بازیکنان باید در ادامه فصل با تمرکز و انگیزه کامل به میدان بروند.

وی در مورد پست بازی تیاگو آلکانتارا و توماس مولر نیز گفت:این بسیار خوب است که ما دو بازیکن خوب در پست شماره 10 داریم. وقتی مولر در این پست بازی می کند تیم تهاجمی تر است و زمانی که تیاگو در این پست قرار می گیرد، مالکیت بیشتری بر بازی داریم.

وی در مورد آینده کیمیش و کومان نیز گفت:بدون هیچ شکی یاشوا کیمیش در بایرن مونیخ می ماند. ما اجازه نمی دهیم بازیکنی به مانند او باشگاه را ترک کند. کینگزلی کومان نیز باید در تیم بماند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل