بازدید 10068
۴
فیفا اعلام کرد

سهمیه قطعی آسیا درجام جهانی فوتبال 8 تیم شد

اکنون سهمیه های پیشنهادی برای قاره های مختلف اعلام شد و براین اساس، آسیا 8 ، آفریقا 9، آمریکای جنوبی 6، آمریکای شمالی 6 و اقیانوسیه یک سهمیه خواهد شد. 16 سهمیه هم به اروپا تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۸۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴ 31 March 2017
فیفا سهمیه پیشنهادی برای جام جهانی 48 تیمی در سال 2026 را اعلام کرد و براساس آن، 8 سهمیه برای آسیا در نظر گرفته شده است.​​​​​​​

به گزارش تابناک ورزشی، برگزاری جام جهانی با 48 تیم یکی از وعده های انتخاباتی جانی اینفانتینو، رئیس جدید فیفا، بود که او با جدیت آن را دنبال می کند.
 
بعد از اینکه برگزاری جام جهانی با 48 تیم با موافقت مجمع فیفا قرار گرفت، اکنون سهمیه های پیشنهادی برای قاره های مختلف اعلام شد و براین اساس، آسیا 8 ، آفریقا 9، آمریکای جنوبی 6، آمریکای شمالی 6 و اقیانوسیه یک سهمیه خواهد شد. 16 سهمیه هم به اروپا تعلق خواهد گرفت.
  
همچنین از همه قاره ها به جز اروپا، یک تیم به همراه کشور میزبان جام جهانی در یک تورنمنت کوچک 6 تیمی شرکت خواهند کرد و از این بین دو تیم به جام جهانی راه پیدا می کنند. 
این سهمیه بندی در جلسه بین اینفانتینو و روسای 6 کنفدراسیون در زوریخ در نظر گرفته شد و قرار است روز 9 می (19 اردیبهشت) مجمع فیفا که در بحرین تشکیل می شود، در مورد نهایی شدن این سهمیه بندی، تصمیم گیری شود.

8 سهمیه قطعی برای آسیا درجام جهانی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
فکر کن یکی از مسابقات جام‌جهانی کانادا با قطر هست مثلا. بدترین جام‌جهانی تاریخ میشه. در ضمن ممکن هم هست اسرائیل صعود کنه بعد بیفته تو گروه ایران. چه خنده دار میشه اونوقت.
جام جهانی ۴۸ تیمه ، به درد عمه ی رییس فیفا میخوره !!! همین الانش هم حوصله ی آدم سر میره
با این وضعیت، حساسیت بازیهای مقدماتی جام جهانی کمتر می شود.
8تیم؟از فوتبال آسیا؟آسیا1تیم هم در حد جام جهانی ندارد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار