بازدید 3365

موضع کرانچار درباره بازگشت نویدکیا به سپاهان

کد خبر: ۶۸۰۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 31 March 2017
سرمربی جدید سپاهان در مورد تغییرات احتمالی در این تیم مثل اضافه شدن نوید کیا به کادرفنی و وضعیت هادی عقیلی گفت: این سوالات نیاز به پاسخ های طولانی دارد. الان نمی‌خواهم پاسخ بدهم. محرم نقش مهمی در نتایج سپاهان داشته و اکنون هم می‌توانم بگویم او اسطوره باشگاه سپاهان است. 

به گزارش تابناک ورزشی، کرانچار گفت: محرم باید صاحب نقش بزرگی در باشگاه شود همانطور که در باشگاه های جهانی این روال هست. طبیعی است که زندگی فوتبالیست سال به سال تغییر می‌کند و قدیمی‌ها باید خداحافظی کنند و جوانان از راه می‌رسند و روند تیم سازی برنامه‌ای است که باید از قبل طراحی کرده باشید. 

وی ادامه داد: محمود کریمی و محرم نوید کیا زمانی که من بودم بازیکنان خوبی بودند و در کنار بازیکنان جوان از بازیکنان با تجربه استفاده کردیم. غلامی، شریفی، سعید قائدی فر و... در کنار با تجربه ها درخشیدند. در مورد فصل گذشته نمی‌توانم زیاد صحبت کنم اما در 6 هفته باقی مانده برای افتخار سپاهان تلاش می کنیم. برای فصل جدید الان نمی‌توانم اظهار نظر کنم زیرا توافق من و باشگاه این است که حداکثر نتیجه ممکنه را بگیریم. 

سرمربی کروات ادامه داد: آرام آرام که به آخر فصل نزدیک می‌شویم شاید امکان فراهم باشد که دوباره ادامه همکاری بدهیم. در آخر 6 هفته اگر توافق حاصل شود و همکاری ادامه داشته باشد آن زمان من برنامه‌ام را می توانم ارایه کنم و بگویم برای فصل آینده چه خواهیم کرد. اکنون نه می‌توانم حرف بزنم و نه می‌توانم فکر کنم در مورد فصل آینده. اکنون فقط ذهن ما بر روی این 6 بازی است. تا جایی که به کادرفنی مربوط می‌شود کادرفنی را کاهش داده‌ایم.

وی افزود: مربی دروازه بان ها و کریم قنبری از کادر فنی قبلی باقی مانده‌اند. مربی که قبلا در سپاهان حضور داشته را آوردم و این مسایل برای 6 هفته ‌آینده کفایت می کند. افکار من در مورد محمود کریمی مثبت است و با او صحبت داشتم و توافق اصولی هم داشتم و گفتم اگر برای فصل آینده حضور داشتم از او استفاده کنم او اکنون به دغدغه‌های شخصی خودش را دارد و برای فصل آینده شاید همکاری مشترکی داشته باشیم.

کرانچار افزود: با محمود کریمی و محرم نوید کیا صحبت کردم و اصراری هم نکردم برای این 6 هفته بیایند اما اگر من بیشتر بمانم آن زمان می‌توانیم ادامه همکاری بدهم. در مورد هادی عقیلی باید بگویم او در آمریکاست و در حال گذراندن دوره مربیگری است و حتما ایده هایی برای بازگشت دارد اما زمانی می‌توانیم بهتر صحبت کنیم که همکاری داراز مدتی بین من و باشگاه سپاهان رخ بدهد. این افراد جز گنجینه‌های ما هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها