بازدید 5394
در پی ناکامی لغو اوباماکر؛

جنگ لفظی ترامپ با هم حزبی هایش

ترامپ در پیامی تند در توئیتر علیه چهره های حزب جمهوری خواه که به لغو برنامه خدمات درمانی آمریکا رای منفی داده بودند اعتراض کرد.
کد خبر: ۶۸۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶ 31 March 2017
ترامپ در پیامی تند در توئیتر علیه چهره های حزب جمهوری خواه که به لغو برنامه خدمات درمانی آمریکا رای منفی داده بودند اعتراض کرد.

به گزارش  صدا و سیما به نقل از رویترز، رئیس جمهور آمریکا وارد درگیری لفظی با برخی از چهره های محافظه کار هم حزبی خود شد.

دونالد ترامپ در پیامی تند در حساب کاربری توئیتر علیه چهره های حزب جمهوری خواه که به لغو برنامه خدمات درمانی آمریکا موسوم به اوباماکر رای منفی داده بودند اعتراض کرد.
ترامپ در این پیام هم حزبی های خود را تهدید کرد که در صورت عدم همکاری، آنها را در انتخابات مقدماتی درون حزبی سال 2018 حمایت نخواهد کرد.

او در این پیام ها کسانی که رای منفی داده بودند را همرده دموکرات ها توصیف کرد.
در این راستا پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان از واکنش ترامپ حمایت کرد. او گفت 90 درصد ما موافق حذف برنامه درمانی اوباماکر هستیم و 10 درصد دیگرمان خلاف این نظر را داریم. این میزان برای رسیدن به هدف غایی ما کافی نیست. ما باید باهم صحبت کنیم و همدیگر را قانع کنیم و بتوانیم این طرح را تصویب کنیم. ناراحتی رئیس جمهور به این دلیل است که ما به او قول داده بودیم که او را در این راه همراهی خواهیم کرد.

دو تن از نمایندگانی که به ترامپ در توئیتر پاسخ داده بودند اظهار داشتند که ترامپ برای پاکسازی در واشنگتن آمده بود ولی حالا خود او نیز وارد آب های کثیف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل