بازدید 5596

دستگیری قاتل فراری پس از 12 سال در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری قاتل فراری پس از 12 سال در کرمان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵ 30 March 2017
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری قاتل فراری پس از 12 سال در کرمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، یدالله حسن‌پور گفت: در راستای رسیدگی به پرونده‌های معوقه قتل و شناسایی و دستگیری متهمان متواری، پیگیری پرونده وقوع قتلی در سال 84 در شهرستان جیرفت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی بیان داشت: با توجه به گذشت مدت زمان زیادی از وقوع قتل اقدامات گسترده‌ای در راستای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم صورت گرفت که نتیجه‌ای در بر نداشت.

حسن‌پور افزود: با بررسی شواهد و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد، قاتل پس از ارتکاب به قتل از شهرستان جیرفت متواری و در تهران به صورت مخفیانه سکونت داشته است.

وی تصریح کرد: سرانجام مأموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی از حضور متهم در شهر کرمان به قصد خداحافظی با خانواده خود برای عزیمت به خارج از کشور مطلع شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: کارآگاهان با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی و انجام تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: در بازجویی تخصصی پلیس متهم به بزه انتسابی خود اعتراف و اعلام کرد در شب حادثه با سلاح کمری اقدام به تیراندازی کرده است که اصابت تصادفی گلوله به یکی از دوستانش، منجر به جراحت شدید وی و در نهایت مرگ او شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: متهم با صدور قرار بازداشت موقت نزد بازپرس ویژه قتل روانه زندان شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی