بازدید 3908
گفت وگو

اسلامیان: کی روش بخاطر تیم ملی سلامتی اش را هم بخطر انداخته

تدارکاتی که برای تیم ملی لازم بود، به خاطر مشکلات مالی فدراسیون نتوانستیم انجام دهیم. شأن و نیاز تیم ملی این است که از سوی مسئولان بیشتر حمایت شویم. مردم بازی زیبای قدرتی از تیم ملی فوتبال ایران دیدند و برای اینکه این روند ادامه‌دار باشد، باید از سوی همگان حمایت شویم
کد خبر: ۶۸۰۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 30 March 2017
عضو تشریفاتی و اصفهانی هیات‌ رئیسه فدراسیون فوتبال که با حکم تاج و نه از طریق انتخابات در این جایگاه قرار گرفته است، می گوید در چندین سفر که با کی‌روش بودم، وی با همه وجودش در  خدمت تیم ملی فوتبال ایران است و گهگاه سلامتی‌اش را از دست داده است. 

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، محمود اسلامیان درباره عملکرد ملی‌پوشان کشورمان برابر چین اظهار داشت:باید از سرمربی تیم ملی فوتبال، بازیکنان و همه مردمی که واقعا با جان و دل در روز تعطیل آمدند و با حضورشان از تیم ملی حمایت کردند، تقدیر و تشکر کنم. واقعیت این است که شرایط ما در مقایسه با رقبایی که داریم، بسیار متفاوت بوده و سرمایه‌گذاری‌مان کمتر است،  اما چیزی که ما را حفظ کرده و باعث موفقیت شده، وجود کادر فنی مجرب و توانمند است که جا دارد از کی‌روش در این رابطه تشکر کنم.

اسلامیان: کی روش به خاطر تیم ملی سلامتی اش را هم به خطر انداخته

وی ادامه داد:در دیدار ایران و چین همه شاهد توانمندی سرمربی تیم ملی بودند چرا که دوندگی بازیکنان و عمکلرد مطلوب‌شان ما را یک گام به جام جهانی نزدیک‌تر کرد. تیم چین یکی از بهترین مربیان دنیا را دارد و هزینه بالایی برای این مربی پرداخت کرده است. این تیم کره جنوبی را در خانه شکست داد اما در مقابل تیم کی‌روش، حرفی برای گفتن نداشت.

عضو هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:با اینکه محدودیت‌هایی وجود داشت و تعداد برگزاری اردوهای تدارکاتی کاهش یافت و  تمرکزمان در روزهای فیفا کم شد، اما باز هم عملکرد تیم ملی قابل تقدیر است. در واقع تدارکاتی که برای تیم ملی لازم بود، به خاطر مشکلات مالی فدراسیون نتوانستیم انجام دهیم. شأن و نیاز تیم ملی این است که از سوی مسئولان بیشتر حمایت شویم. مردم بازی زیبای قدرتی از تیم ملی فوتبال ایران دیدند و برای اینکه این روند ادامه‌دار باشد، باید از سوی همگان حمایت شویم.

اسلامیان تصریح کرد:فکر می‌کنم تا صعود فاصله داریم و همه باید کمک بکنند و هر کسی که قلبش برای این کشور می‌تپد، نباید از هیچ حمایتی دریغ کند. مسئولیت تیم ملی بر عهده سرمربی است و او باید پاسخگوی نتایجی که تیم می‌گیرد، باشد. همه باید کمک کنیم و در مسیری پیش رویم که تیم ملی آرامش خود را حفظ کند و در کنار آن تدارکات خوبی هم باید صورت بگیرد تا به هدف نهایی خود برسیم. یک مرحله تا صعود به جام جهانی داریم و بدون شک در فوتبال هر اتفاقی رخ می‌دهد. در این میان حمایت معنوی و مالی از تیم ملی باعث می‌شود که بیشتر از قبل به هدف خود نزدیک تر شویم. این کادر و بازیکنان با این دو روند می‌توانند برای اولین بار با اقتدار به جام جهانی صعود کنند اما همانطور که در بالا اشاره کرده به دو شرط این اتفاق رخ می‌دهد؛ ابتدا حمایت معنوی و سپس حمایت مادی.

عضو اصفهانی هیئت‌ رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان گفت:تیم ملی فوتبال ایران سرمربی بسیار فهیم و خوبی دارد. در چندین سفر که با کی‌روش بودم، به جرات می‌گویم که وی با همه وجودش در خدمت تیم ملی فوتبال کشور ایران است و گهگاه سلامتی‌اش را از دست داده است. او مسئولیت‌پذیر است و باید برای رسیدن به جام جهانی حمایت‌های همه جانبه صورت بگیرد تا شاهد افتخار آفرینی و اقتدار ملی‌پوشان در بازی‌های پیش رو باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر