بازدید 15312
۱

آتش‌سوزی گسترده در روستای امامزاده ابراهیم

کد خبر: ۶۸۰۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸ 29 March 2017
۹ باب مغازه و ۷ منزل مسکونی در روستای زیارتی و گردشگری امامزاده ابراهیم شهرستان شفت طعمه حریق شد و بدون وجود امکانات آتش سوزی در حریق سوخت.

به گزارش تسنیم، در حادثه آتش سوزی که ظهر امروز در امامزاده ابراهیم شفت اتفاق افتاد 9 باب مغازه و 7 منزل مسکونی دچار حریق شد که با تلاش مردم و آتش نشانان دهستان چوبر این آتش سوزی اکنون تقریباً مهار شده است.

بخشدار احمدسرگوراب شفت در این زمینه  گفت: به‌دلیل روستایی بودن و استفاده از سازه‌های چوبی در این روستا، آتش سوزی بسیار شدید بوده و علت وقوع این حادثه نیز توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

ارسلان مقیمی اظهار داشت: در این حادثه آتش سوزی که ظهر امروز در این روستا اتفاق افتاد یک نفر دچار مصدومیت از راه تنفس شد که به بیمارستان انتقال یافت و خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در بر نداشت.

رئیس شورای امامزاده ابراهیم نیز  با اشاره به آتش سوزی سال 92 در این روستا، خاطرنشان کرد: مسئولان در آن سال وعده‌های زیادی به ما دادند که هیچکدام تحقق نیافت.

ارسلان محمدی تصریح کرد: بافت امامزاده ابراهیم کاملا چوبی و بسیار فرسوده است که با کوچکترین جرقه‌ای سبب آتش سوزی بسیار شدید و غیر قابل جبران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه با بی توجهی مسئولان ماشین آتش نشانی که در اختیار ما است خراب است و حتی امکان روشن شدن ندارد گفت: ماشینی را که در اختیار ما قرار دادند کاملاً اسقاطی و دور ریختنی است و مسئولان فقط می‌خواستند بگویند که یک خودروی آتش نشانی در اختیار این روستای زیارتی و گردشگری قرار داده‌ایم.

 این منطقه گردشگری و مذهبی دارای یک ماشین آتش نشانی بود که چند روز گذشته به‌دلیل خراب بودن این ماشین، کودک 5 ساله‌ای در روستای طالقان شفت که مسافت کمی از این منطقه دارد در حادثه آتش سوزی جان باخت.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱
در پاراگراف اول نوشته اید بدون وجود امکانات آتش سوزی!! لطفا امکانات آتش سوزی را به فارسی ترجمه کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار