بازدید 4797
۱

توضیحات پلیس درباره سقوط جوان از پل مشگین‌شهر

پلیس اردبیل در پی مرگ جوان ۲۱ ساله زیر پل معلق مشگین شهر اطلاعیه صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 29 March 2017
پلیس اردبیل در پی مرگ جوان ۲۱ ساله زیر پل معلق مشگین شهر اطلاعیه صادر کرد.
 
به گزارش خبرآنلاین، برابر بررسی های تکمیلی پلیس اردبیل در ساعت 20 و 55 دقیقه روز گذشته در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسی 110 مبنی بر سقوط يك نفر به دره منتهی به پل معلق که منجر به فوت وی شده، بلافاصله اكيپ كلانتري به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و مشاهده می کنند يك نفر به هويت معلوم بدليل سقوط به دره فوت کرده است.
 
پس از بررسي‌ها و تحقیقات میدانی، محرز می گردد 4 نفر با هویتهای معلوم به صورت غير مجاز و بدون بليط قصد ورود به پل معلق را داشته اند که پس از گذر از پل پياده رو اول، به سمت محوطه دوم (محوطه پل اصلی) حرکت می کنند.
 
از آنجايي كه نگهبانان پل معلق متوجه حضور افراد غير مجاز می شوند، از ورود آنان ممانعت می کنند، در این حین سه نفر از این افراد از محل متواری و لیکن فرد ردیف چهارم (متوفی) قصد می کند از حاشیه های کناری پل معلق استفاده و خود را به بالای پل برساند.
 
لیکن هم به جهت تاریکی هوا و نبود دید کافی برای وی و هم به دلیل شیب تند دامنه سنگی مجاورت پل معلق، متوفی کنترل خود را از دست داده و از روی سنگها به پایین سقوط و بر اثر برخورد از ناحیه سر با اجسام سخت فوت می کند.
 
پس از هماهنگي با مقام قضايي، افراد رديف اول و دوم به هویتهای معلوم توسط کارآگاهان پلیس دستگير و شخص رديف سوم به هويت معلوم تا این لحظه متواری است.
 
لازم به ذكر است پس از اخذ تستهای لازم از این افراد، متاسفانه وضعیت نرمال و عادی نداشتند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
مجازات بدون بلیط بودن مرگ نیست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان