بازدید 4267
۳

فاصله ما با جام جهانی؛ 3 بازی و فقط 3 امتیاز

قرار دادن این 3 معادله در کنار هم یعنی تیم ملی برای صعود به عنوان تیم اول بین 21 تا 23 امتیاز نیاز دارد و تیم دوم شدن گروه، ایران 19 یا 20 امتیازی می خواهد.
کد خبر: ۶۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴ 29 March 2017
راند هفتم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا با پیروزی هر 3 تیم اول جدول به پایان رسید. ایران، کره جنوبی و ازبکستان در خانه شان با یک گل موفق به شکست دادن رقبای شان یعنی چین، سوریه و قطر شدند. 

به گزارش تابناک ورزشی، با نتایجی که دیروز رقم خورد، حذف قطر قطعی شد ولی 5 تیم دیگر هنوز شانس رسیدن به جام جهانی 2018 را دارند.

در فاصله 3 بازی تا پایان دور مقدماتی و معرفی تیمهای صعود کرده به روسیه، تیم ملی نیاز به 3 امتیاز از بازیهای پیش رویش دارد چون معادلات این جدول ثابت می کند که امتیاز لازم و کافی برای رسیدن به جمع 32 تیم برتر جهان در سال 2018، بیست امتیاز است.

در حال حاضر کره جنوبی 13 امتیازی است و ازبکستان هم 12 امتیاز دارد. این دو تیم در راند پایانی بازیهای مقدماتی به دیدار هم می روند و در بهترین حالت با 19 و 18 امتیاز وارد زمین آن دیدار در سئول می شوند. بردن کره جنوبی یعنی 22 امتیازی شدن آنها و 18 امتیازی ماندن ازبک ها. پیروزی ازبکستان، آنها را 21 امتیازی می کند و کره را روی 19 امتیاز نگه می دارد. تساوی کره و ازبکستان هم آنها را 20 و 19 امتیازی می کند.

قرار دادن این 3 معادله در کنار هم یعنی تیم ملی برای صعود به عنوان تیم اول بین 21 تا 23 امتیاز نیاز دارد و تیم دوم شدن گروه، ایران 19 یا 20 امتیازی می خواهد. تیم ملی در حال حاضر 17 امتیازی است و برای صعود قطعی به روسیه فقط 3 امتیاز لازم دارد تا به امتیاز 20 برسد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
استفاده از امکانات ورزشی برای عموم مردم با هزینه مناسب و توجه به سلامت و پویایی جوانان مهمتر از جام جهانی
است ، 42 سال قبل هم به جام جهانی رفتیم . به غیر از پرداختن میلیاردها تومان به کی روش و بردن تیمهایی که
در رده بندی جدول فیفا ارج و قربی ندارند ، دستاورد تازه ای نداریم
مطمئنا همین سه تا بازی را با افتخار گند می زنید و دوباره آرزو به دل می مانید
خدا عقل بده بابا. تا حالا فدراسیون فوتبال بود، این جوری پول خرج می کردن. حالا که شده وزارت ورزش، که !!! تازه می خوان وزارت ورزش را 2 تاش کنن. وزارت ورزش، و وزارت جوانان!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار