بازدید 4156

برزیل پاراگوئه را درهم کوبید و به روسیه رسید

برزیل با ستاره های آماده اش موفق شد با نتیجه 3-0 بر پاراگوئه غلبه کرده و به یک قدمی حضور در جام جهانی 2018 در روسیه برسد.
کد خبر: ۶۸۰۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 29 March 2017
طلایی پوشان سامبا باز هم قدرتمند ظاهر شدند و توانستند با سه گل در خانه پاراگوئه را شکست دهند.

به گزارش تابناک ورزشی، برزیل 30 امتیازی (رده اول) و پاراگوئه 17 امتیازی (رده هفتم)، از چارچوب هفته جهاردهم رقابت های مقدماتی صعود به جام جهانی 2018 روسیه از قاره آمریکای جنوبی، در استادیوم آرنا کورینتیانس مقابل هم قرار گرفتند.

بازی با برتری نسبی پاراگوئه شروع شد اما دوام زیادی نداشت و طلایی پوشان سلسائو صاحب توپ و میدان شدند. بازی فیزیکی تیم میهمان، یکی دو ضربه آزاد را به برزیل و نیمار هدیه داد که نهایتش خطری دروازه پاراگوئه را با واکنش دروازه بان تهدید نکرد.

برزیل رفته رفته سعی کرد بازی خود را به حریف دیکته کند و تا حدی نیز موفق بود. بازی مالکانه همراه با خلاقیت شاگردان تیته نتیجه داد و کوتینیو با شوتی زمینی در نزدیکی خط محوطه جریمه پاراگوئه، دروازه این حریف را باز کرد. پس از آن عطش برزیلی ها کمی فروکش کرد. با عملکرد خوب در خط دفاعی، در نیمه اول شاهد موقعیتی جدی روی دروازه برزیلی ها نبودیم. این نیمه، کار 1-0 به نفع تیم مزبان تمام شد.

45 دقیقه نیمه دوم را هم برزیل جدی و پر شور آغاز کرد. در همان ابتدا، نیمار دو فرصت مسلم گلزنی را با بد شانسی از دست داد که یکی از آن ها ضربه پنالتی بود که خودش با حرکت انفجاریش به دست آورده بود. پس از این به نظر می رسید نیمار اعتماد به نفسش را از دست داده اما طولی نکشید که با یک حرکت استثنایی و زدن به قلب خط دفاع پاراگوئه، او توانست خیلی سریع کار را جبران کرده و آرنا کورینتیانس را غرق در شادی کند. 

در ادامه نیمار باز هم موفق به گلزنی شد اما گلش از سوی داور پذیرفته نشد. درخشش آنتونی سیلوا در چارچوب دروازه پاراگوئه، بارها مانع افزایش اختلاف گل شد. هماهنگی بالای یاران برزیل پشت محوطه جریمه پاراگوئه موجب ایجاد موقعیت گلزنی دیگری شد که این بار مارسلو توانست با نفوذ خود از سمت چپ در نقش گلزن ظاهر شود. در پایان، برزیل موفق شد با نتیجه 3-0 بر پاراگوئه غلبه کرده و به یک قدمی حضور در جام جهانی 2018 در روسیه برسد.

برزیل پاراگوئه را درهم کوبید و به روسیه رسید

شرح گل ها
دقیقه 34، گل اول برزیل توسط فیلیپه کوتینیو: در سمت راست کوتینیو صاحب توپ شد. حرکت رو به جلو و خلاقانه او یک همکاری با پائولینیو را نیاز داشت تا بدین گونه کوتینیو پشت محوطه جریمه با یک شوت زمینی و تماشایی دروازه پاراگوئه را فرو ریزد.

دقیقه 64، گل دوم برزیل با ضربه نیمار: استارت انفجاری نیمار در کناره های زمین با گذر از سد یک بازیکن پاراگوئه، او را به محوطه جریمه و دروازه حریف نزدیک کرد و در حالی که چند مدافع قصد زدن توپش را داشتند او با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد.

دقیقه 86، گل سوم برزیل به وسیله مارسلو: پاس پشت پای پائولینیو برای مارسلوی پیش تاخته، مارسلو را داخل محوطه جریمه صاحب فرصت کرد و این مدافع چپ توانست با یک ضربه چیپ توپ را وارد دروازه میهمان کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل