بازدید 5894
۱

انهدام باند سارقان خودرو در کرج

کد خبر: ۶۸۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹ 28 March 2017
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند سارقان خودرو با اعتراف به ۴۱ فقره سرقت در کرج خبرداد.
 
به گزارش مهر، سرهنگ محمد کریم بیات جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در منطقه باغستان کرج شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان ب کار ماموران کلانتری ۱۹ باغستان قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، افزود: ماموران با انجام تحقیقات میدانی و بررسی تصاویر دوربین های مدار بسته موفق به شناسایی فردی که از سارقان سابقه دار بود شدند و تیم های گشتی پلیس بلافاصله وارد میدان عمل شده و پس از مدتی گشت زنی در منطقه باغستان، نامبرده را در حالی که در حال پرسه زدن در اطراف خودرو های پارک شده بود در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

وی در ادامه، عنوان کرد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی از سارقان سابقه دار است که با تشکیل یک باند سرقت چهار نفره اقدام به سرقت خودرو و داخل خودرو در مناطق مختلف کرج می کنند.

سرهنگ بیات با بیان اینکه پس از اقدامات اطلاعاتی ماموران، مخفیگاه سه نفر دیگر از همدستان وی شناسایی شد، اظهار کرد: ۳ اعضای دیگر این باند چهار نفره طی چندین عملیات جداگانه دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به این که سارقان در بازجویی های تکمیلی ماموران به ۴۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کردند، در رابطه با شیوه عملکرد سارقان، تصریح کرد: سارقان پس از سرقت خودرو آن را به مخفیگاه خود در اطراف کرج منتقل و پس از اوراق کردن خودرو، لاشه آن را رها کرده و قطعات سرقتی را به فروش می رساندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بنام خدا .
باسلام واحترام به زحمت کشان نیروی انتظامی که واقعا برای آرامش و اسایش مردم وقت گذاشته .غیر از خدمت ایثار می کنند خدا قوت. از فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز خواهشمندم دستور فرمایید برای پیدا کردن دزد در مهر شهر که با سوراغ کردن درب خودرو هارا باز و اقدام به سرقت می کند و بی رحمانه ماشینی که آزیر نداردبطور ویران کننده سوراغ می کند . ماشین نو ما هم در تاریخ 95/12/23 مورد چنین سرقت واقع شده ودر پاسگاه مهر شهر پرونده موجود است . خدا برای همه شما و خانواده محترمتان در سال جدید سلامتی بدهد.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی