بازدید 21499

پیام فرمانده کل سپاه برای درگذشت سردار اردستانی

کد خبر: ۶۸۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۸ 28 March 2017
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باصدور پیامی درگذشت رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش تسنیم، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باصدور پیامی درگذشت حسین اردستانی رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانسوز دکتر حسین اردستانی رئیس فقید مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، استاد دانشگاه و از پیشکسوتان برجسته و نام‌آشنای حوزه تدوین و نگارش تاریخ جنگ و 8 سال دفاع مقدس موجب حزن و اندوه فراوان گردید.

حضور و نقش‌آفرینی‌های سترگ، ممتاز و حهت‌بخش مرحوم اردستانی در ثبت تاریخ جنگ و صیانت از حقایق و واقعیات دفاع مقدس 8 ساله و تدوین و ترسیم هنرمندانه و صادقانه حوادث و رخدادهای آن مقطع خطیر و تاریخ‌ساز کشور و به ویژه مدیریت و سامان‌بخشی این امر در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، در خور تحسین و ان‌شاءالله قرین اجر و ثواب اخروی خواهد بود.

اینجانب فقدان آن جهادگر عرصه تاریخ‌نگاری دفاع مقدس را با دلی آکنده از غم و سوگ عمیق به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آحاد فرماندهان و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، همسر ارجمند و فرزندان برومندش تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان مکرم، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری                        
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی                    
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان