بازدید 3129

کی روش کدام سه بازیکن را از ترکیب کنار می گذارد؟

کد خبر: ۶۸۰۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ 28 March 2017
فاصله کم بازی با قطر و البته رویکرد متفاوت نسبت به بازی گذشته در کنار مصدومیت جزئی جهانبخش اتفاقاتی است که می تواند ترکیب تیم ملی را تغییر دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی در نمایشی خوب توانست قطر را شکست دهد تا در فاصله 6 روز تا بازی چین انتظار زیادی برای تغییر ترکیب این تیم نداشته باشیم اما با این وجود کی روش نشان داده که برای حفظ شرایط بازیکنان معمولا دست به ترکیب خود خواهد زد و برای هر بازی بر اساس خواسته هایش و البته نقاط ضعف حریفان، تغییراتی را ایجاد می کند.
 
ثبات در ساختار دفاعی
علیرضا بیرانوند دروازه بان اول ایران در دیدار برابر چین خواهد بود و به نظر می رسد همچنان کی روش تصمیم به تغییر درون دروازه ندارد. در مرکز خط دفاع پژمان منتظری و مرتضی پور علی گنجی روز خوبی را سپری کردند و حتی با حضور بازیکنی در سطح سید جلال حسینی نباید انتظار تغییر در این منطقه از زمین را داشت. 
میلاد محمدی دیگر بازیکن بی جانشین تیم ملی است که در این دیدار نیز احتمالا بازی را از ابتدا آغاز خواهد کرد. انتخاب از میان وریا غفوری و رامین رضاییان سخت ترین کار برای کی روش است. حضور غفوری در زمین نشان می دهد که ایران می خواهد با عقب نشینی و دفاع از زمین خودی به چین که در این بازی نیاز به برد دارد، ضربه بزند اما اگر در این دیدار رضاییان در زمین باشد باید منتظر یک بازی تهاجمی از تیم ملی باشیم.
 
 خط میانی؛ آنهایی که می روند، آنهایی که می مانند
سعید عزت اللهی با نمایش فوق العاده ای که برابر قطر داشت در این دیدار نیز قطعا از ابتدا برای تیم ملی به میدان خواهد رفت. همچنین احسان حاج صفی نیز در بازی های متعدد گذشته نمایش بی نقصی داشته و به نظر می رسد که این بازی را نیز از ابتدا آغاز کند. تیم ملی در سیستم 4-1-4-1 خود مهدی طارمی را در به عنوان بال چپ، علیرضا جهانبخش بال راست و سردار آزمون را به عنوان مهاجم سایه پشت سر کریم انصاری فرد در اختیار داشت. طارمی با توجه به گلزنی در این بازی احتمالا برابر چین از ابتدا در ترکیب تیم ملی قرار گیرد اما آزمون از جمله بازیکنانی است که احتمال نیمکت نشینی او و حضور وحید امیری در این بازی بسیار بالا است. 
همچنین علیرضا جهانبخش با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم می کند و مشخص نیست که در این بازی کی روش از ابتدا درباره حضور او در زمین ریسک کند یا نه. در صورت غیبت جهانبخش در این دیدار احتمالا طارمی به بال راست و حاج صفی به بال چپ منتقل می شوند و امید ابراهیمی در مرکز خط میانی نقش حاج صفی را در تیم ملی بازی خواهد کرد.
 
خط حمله؛ چشم انتظار سوپر استار لیگ هلند
رضا قوچان نژاد یکی از بهترین فرم های خود را در چند سال گذشته پشت سر می گذارند و احتمالا با توجه به علاقه کی روش در این بازی او را از ابتدا در ترکیب اصلی خواهیم دید. البته کریم انصاری فرد در دیدار برابر قطر روز بسیار خوبی را داشت و پایه گذار تنها گل ایران نیز شد اما با این وجود قوچان نژاد از گزینه هایی است که احتمال حضور او در این بازی بسیار بالاست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان