بازدید 3160
۱
گزارش

مهلت دوهفته ای فدراسیون جهانی شطرنج برای رفع آبروریزی ایران

ایران به تازگی میزبانی رقابتهای قهرمانی بانوان جهان در تهران را پشت سر گذاشته و به رغم هیاهوهای فراوان، تبلیغات بسیار و بازتاب رسانه‌ای جالب توجه این رقابت‌ها هنوز جوایز نفرات برتر را اهدا نکرده است.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 28 March 2017
جلسه هیات رئیسه فدراسیون جهانی شطرنج به منظور بررسی و تدوین قوانین و برنامه‌های مورد نظر در شطرنج جهان به ریاست ایلیومژینوف رییس فیده و به میزبانی یونان برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی،گفته می‌شود یکی از مسایل مطروحه در نشست جهانی فیده در یونان بررسی مسائل مربوط به رقابت‌های جهانی شطرنج بانوان جهان‌در تهران بود که اسفند سال گذشته به میزبانی تهران برگزار شد.

 ایران به تازگی میزبانی رقابتهای قهرمانی بانوان جهان در تهران را پشت سر گذاشته و به رغم هیاهوهای فراوان، تبلیغات بسیار و بازتاب رسانه‌ای جالب توجه این رقابت‌ها هنوز جوایز نفرات برتر را اهدا نکرده است.

در همین راستا شنیده می شود یکی از تصمیمات جلسه هیات رییسه فیده درباره جوایز معوقه رقابت‌های جهانی شطرنج بانوان بوده و فدراسیون جهانی به ایران دو هفته مهلت پایانی داد تا پول جوایز را پرداخت کند در غیر اینصورت ممکن است حتی محرومیت و تعلیق برای فدراسیون شطرنج ایران داشته باشد!
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسابقه ای که دو سال هیچ کشوری برگزاری آن را تقبل نمی کند با منت به ایران واگذار می شود ! عوامل فدراسیون داستان حجاب را مطرح می کنند تا برگزاری آن توجیه داشته باشد! دختر بااستعدادی که خود منکر کار پهلوانی با پذیرش مساوی توافقی درشطرنج است را به عنوان اسطوره مطرح می کنند! شکست در مسابقه را به گردن مربی دختر جوان می اندازند که با اعتراض او رو به رو می شود! کاسپاروف را به دلیل داشتن پدری یهودی به صهیوننیست بودن متهم می کنند تا مقامات را متقاعد کنند که درحال مبارزه با صهیونیسم هستند ! رییس سابق فدراسیون اعلام می کند که فدراسیون شطرنج آذربایجان با پیشنهاد میلیونی می خواست مسابقه را برگزار کند که ما پیشدستی کردیم! نام مسابقه را قهرمانی جهان می نهند در حالی که قهرمانی زنان جهان نام مسابقه ای دیگر است! رییس متوهم فدراسیون جهانی را که چندسال پیش مدعی شده بود موجودات فضایی وی را ربوده بودند دعوت می کنند تا در وصف هنرنمایی ما دادسخن بدهد!وسرانجام با آبروریزی مسابقه ای را که هیچ فدراسیونی حاضر به برگزاری آن نیست ومسئولین ایرانی برای گرفتن پست های بالاتر حاضر به برگزاری آن شده اند را به اتمام می رسانند!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل