بازدید 4766
بازتاب

آخرین درخواست کی روش از هواداران:آزادی را با لباس سفید پرکنید

65 هزار چینی قرمزپوش در استادیوم بودند و یک صدا تیم شان را تشویق می کردند. من از هواداران خودمان می خواهم تا با لباس سفید به استادیوم بیایند تا از همان لحظه اول برتری خودمان را بر حریف دیکته کنیم.
کد خبر: ۶۸۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰ 28 March 2017
سرمربی تیم‌ملی از هواداران خواست با لباس سفید به استادیوم بیایند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ کارلوس کی روش از کمپ تیم ملی مهمان برنامه نود بود و او درباره شرایط تیم ملی اظهار گفت: باعث افتخارم است که اینجا حاضر هستم. یک بار دیگر سال نو را به مردم ایران تبریک می گویم. بسیار خوشحال هستیم که قطر را شکست دادیم. می دانیم فردا مقابل چین بازی بسیار سختی داریم. آنها 4 بازی تدارکاتی داشته اند در حالی که ما فقط یک بازی داشته ایم. آن ها طراوت فراوانی در مسابقاتی داشته اند.

او درباره نتایج تیم های دیگر گروه ایران گفت: کاری به مسابقات دیگر نداریم. هنوز هیچ چیز تمام نشده است. فقط در اتمام دور برگشت می توان به صورت قطع گفت که کدام تیم ها به جام جهانی صعود می کنند. اما در حال حاضر اول شدن، دوم شدن یا حتی سوم شدن برای تیمها باز است.

سرمربی تیم ملی گفت: باید درک کنیم که قطر هم می خواست نتیجه مورد نظر خود را به دست آورد. قطری ها در ابتدای مسابقات آرزوهای بزرگی داشتند اما نتایجی که گرفتند سبب شد بازی با ایران برایشان حیاتی باشد. بازی فردای آنها مقابل ازبکستان برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی است. البته برای ما هیچ یک از نتایج اهمیتی ندارد و فقط به بازی خود می نگریم.
کی روش گفت: بازیهای مقدماتی جام جهانی برای هیچ تیمی آسان نیست و هر بار که به موفقیتی برسیم مایه خوشحالی است؛ مخصوصا این که این موفقیت شکست قطر در خانه این تیم باشد. در چند ماه اخیر خودم و افراد نزدیک به من شرایط نابسامانی داشتیم. توقعی که بابت حمایت از تیم ملی داشتم برآورده نشده بود اما حالا باید با ایمان بالا و استحکام در برابر چینی به میدان برویم که بسیار آماده به میدان آمده است. 

آخرین درخواست کی روش از هواداران:آزادی را با لباس سفید پرکنید

او ادامه داد: آنچه برای من اهمیت دارد پیشرفت خود ما است و این که با ارائه یک فوتبال خوب، بتوانیم خوب دفاع کنیم و از هنر بردن نیز استفاده نماییم. باید حواسمان کاملا جمع باشد زیرا تمام تیمهایی که ضد حمله می کنند خطرناک هستند. نگرانی من از بابت حریف نیست زیرا تمرکزم روی تیم خودم است. 

کی روش درباره تقابل با لیپی گفت: بازی فردا با لیپی یا بدون لیپی بازی دشواری است. وقتی به بازی رفت با چین نگاه می کنیم می بینیم در آن بازی هم لیپی نبود اما کار سختی داشتیم. آن ها موقعیت های خوبی خلق کردند و می توانستند برنده بازی باشند البته ما هم این توانایی را داشتیم که با 3 یا 4 گل برنده شویم.

او درباره حضور هواداران گفت: ما وقتی با چین در این کشور بازی داشتیم، 65 هزار چینی در استادیوم بودند و یک صدا تیم شان را تشویق می کردند. من از هواداران خودمان می خواهم تا با لباس سفید به استادیوم بیایند تا از همان لحظه اول برتری خودمان را بر حریف دیکته کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی