بازدید 159571

خدمات مبتنی بر محتوا در قبوض تلفن همراه چیست؟

کد خبر: ۶۸۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸ 02 March 2019
برخی مشترکان همراه اول درباره مبالغی که تحت عنوان خدمات مبنی بر محتوا در قبوض تلفن همراهشان درج شده اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بازی و سرگرمی، مسابقه، محتوای مذهبی، آموزشی، اطلاع‌رسانی، بهداشت و سلامت و تبلیغات در دسته‌بندی خدمات مبتنی بر محتوا یا ارزش افزوده پیامکی قرار می‌گیرند و اپراتور تلفن همراه باید در مورد تمامی خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، قبل از شروع ارائه خدمات، از طریق یک پیامک در مورد ارائه خدمات از مشترک سوال کند و درصورت تائید مشترک آن را فعال کند.

برخی پیامک‌های دعوت به عضویت در سرویسها با متن‌های فریبنده و جذاب مانند شرکت در قرعه‌کشی، شما برنده شدید، شارژ رایگان و ... ارسال می‌شود که در دوره‌های گذشته در این پیامک‌ها هیچ اشاره‌ای به عضویت و محاسبه هزینه وجود نداشت و در حال حاضر تعداد بسیار زیادی از مشترکین به این صورت برای دریافت خدمات عضو شده‌ و درنتیجه مبالغی در قبوض تلفن همراهشان درج و محاسبه می‌شود که از آن‌ها بی‌اطلاع هستند.

طبق اعلام رگولاتوری، در حال حاضر نحوه ارسال پیامک‌های مربوط به خدمات به گونه‌ای است که هزینه و روش لغو عضویت آن در هر پیامک ارسالی درج می‌شود اما در برخی برنامه‌های رادیوئی و تلویزیونی داخلی و خارجی، سایت‌های اینترنتی و سایر رسانه‌ها با تبلیغات کاذب و گمراه‌کننده مشترکین را به ارسال کد عضویت به سرشماره‌های مورد نظر تشویق می‌کنند که ممکن است از آن برای عضویت ناخواسته مشترکین استفاده شود.

به گفته مسوولان سازمان تنظیم مقررات رادیویی در اجرای مصوبه ۱۴۷ کمیسیون تنظیم مقررات رادیویی، حوزه نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری در مورد نحوه عضویت مشترکین تلفن همراه در سرویسهای خدمات مبتنی بر محتوا حساسیت ویژه‌ای دارد و درصورت مشاهده هرگونه عضویت ناخواسته مشترکین در اینگونه سرویسها پیگیریهای لازم را انجام می‌دهد.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال پیامک خالی به شماره ۸۰۰ و یا شماره گیری کد #۸۰۰* (ستاره هشتصد مربع)، سرویسهای محتوایی فعال خود را مشاهده و در صورت تمایل نسبت به قطع آنها اقدام کنند. هم چنین در این سامانه امکان قطع و وصل کردن پیامک های تبلیغاتی نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام اپراتور اول تلفن همراه، تمامی سرویس های خدمات پیامکی همراه اول با ارسال کد معرفه آن سرویس (کد فعالسازی)، به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس (شرکت های ارائه دهنده سرویس های خدمات پیامکی و شماره های کوتاه آنها در بخش شرکت های همکار آمده اند) فعال می شوند. به این ترتیب که برای فعال‌سازی سرویس مورد علاقه، یکی از کدهای فعال‌سازی فارسی و یا لاتین درج شده در جدول به شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال می‌شود.

به طور مثال با ارسال کد فعال‌سازی ام بی ای(کد فعالسازی فارسی) و یا MBA (کد فعال‌سازی لاتین)به سرشماره ۲۰۳۰ میتوانید عضو سرویس مدیریت موفق شوید. همچنین مشترکان برای آگاهی از خدمات هر یک از شماره‌های کوتاه باید یک پیامک خالی به آن شماره ارسال کنند و لیست تمامی سرویس های تعریف شده بر روی آن شماره به رایگان قابل دریافت می‌شود.

اما مشترکان برای غیرفعال سازی هر یک از سرویس‌های فعال خود، کافی است کد غیرفعال‌سازی فارسی و یا لاتین آن سرویس (ترکیب کد معرفه فارسی سرویس با کلمه خاموش و یا کد معرفه لاتین سرویس با کلمه OFF) را برای شماره کوتاه شرکت ارائه دهنده آن سرویس ارسال کنند.

راه ساده تر غیرفعال‌سازی، ارسال یکی از عبارات "OFF" و یا "خاموش" به شماره کوتاهی است که سرویس از آن دریافت می شود. به طور مثال با ارسال کد غیرفعال‌سازی ام بی ای خاموش(کد غیرفعالسازی فارسی) و یا MBA off (کد غیرفعالسازی لاتین)به سرشماره ۲۰۳۰ می‌توان عضویت سرویس مدیریت موفق را لغو کرد.

همراه اول اعلام کرده که مشترکان در صورت بروز هرگونه خطایی در فعال‌سازی و یا غیرفعال‌سازی سرویس ها می توانند از طریق تلفن های دائمی و اعتباری همراه اول با شماره ۹۹۹۰ (بصورت رایگان) و با سایر خطوط با شماره ۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرند.

پیامکها خدمات مبتنی بر محتوا با پیامکهای تبلیغاتی فرق دارد؛ پیامکهای تبلیغاتی گونه ای از سرویس تبلیغاتی بر بستر موبایل است که در آن از بستر پیامک برای مشترکین، محتوای تبلیغاتی ارسال می گردد. همچنین از این طریق نیز سازمانها، موسسات، شرکتها و ... می توانند با مخاطبان خود ارتباط دو سویه برقرار کنند.

درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، این خدمات باید حداکثر تا ۲۴ ساعت قطع شود البته قطع سرویس، پیامک‌های تبلیغاتی خود اپراتورها را نیز شامل می‌شود و درصورت درخواست مشترک برای غیرفعال کردن خدمات ارزش افزوده محتوائی پیامکی، خدمات پیامکی مبتنی بر تراکنش شامل خدمات تراکنشی بانکی، خریدهای الکترونیکی و ... همچنان برای مشترکان فعال خواهد بود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۸۳
همانطوریکه اشاره فرمودید همراه اول ابتدا باید پیشنهاد ارائه این خدمت را به مشترک اعلام نماید بطور خود سر وبدون تقاضا یا موافقت مشترک این کار انجام میگیرد که جز سوء استفاده وبهره گیری از عدم اطلاع مشترکین چیز دیگری نیست به همان روش یاد شده بارها وبارها تقاضای لغو این خدمت!! ناخواسته را کردل ام اما سود آوری این پدیده ناصواب برای همراه اول درسطح کلان موجب بی اعتنایی به در خواست متقاضیان میباشد
سلام
من امروز متوجه شدم. وقتی قبض همسرم دیدم که 14 هزار تومن خدمات محتوی!!! ازش گرفتن واسه خودمم دیدم که همین مقدار توو قبضم بود. حلالش نباشه. من که راضی نیستم. شفاف سازی نکردن و نظرم نخواستن. خودشون فعال کردن.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
این مصداق دزدی است
همش دروغه من ماه قبل حذف کردم پیامک مبنی بر حذف نیز آمد اما این ماه دوباره 4500 تومان خدمات مبنتی بر محتوا در قبض من هست
سلام تشکر از اینکه مردم بیجاره را زاهنمایی کردید 1-پیام میاد فلان برنامه رابرای شما در نظر گرفتیم اگر تمایل ندارید عدد فلان را باین شماره پیامک کنید.کسی پیدا نمیشو د از اقایان سوال کند کی بشما اجازه داده به مشترکین پیامک بزنید. وبعد مشترک بنویسد من نمیخواهم .چرا سوال نیکنید مشترک گرامی فلان برنامه فعال شده اگر مایل هستید با ارسال عدد فلان امادگی خود را اعلام کنید .بخداد ظلم است گناه است .دزدی است .اخه چند درصد از این مردم توانایی کار با مبایل خودارا دارن.اکثریت مردم فقط میتوانند شماره ای بگیرند ویاتلفن را پاسخ بدهند.حتی اگر تمام مشترکین قادر باشند چرامن که تمایلی با استفاده از برنامه های شما را ندارم بایستی ملیات ارزش افزوده پیام ارسالی شما را بدهم و بعد هزینه کنم که نمیخواهم قبض تلفن این دوره من 42000 تومان شده مبلغ خدمان محتوا 26000 تومان ارزش افزوده 4500 تومان. بقیه موارد مندرج در قبض را در نظر بگیرید.تازه اگر توانستید عدد مورد نظر برای انصراف را بفرستید و ok گرفتید به بقیه اعلام کنید که انها بی سوادند
با سلام.
من از مرداد سال گذشته در خارج از کشور هستم و قبوض موبایلم را از طریق اینترنت برسی و پرداخت میکنم .از مهر ماه متوجه افزایش چشمگیری در مبلغ قبض موبیلم شدم که بدون گرفتن حتی یک تماس از مرداد ماه یا ارسال و یا دریافت پیاک این سرویس برایم حساب می شد. بدلیل عدم دسترسی به سرویس رومینگ هم نمی توانستم این سرویس را غیر فعال کنم بعد از سه ماه نامه نگاری و توضیح موقعیت بلخره ایمیلی دریافت کردم مبنی بر اینکه این سرویس رو خط شما فعال است که راه غیر فعال کردن آنرا توضیح داده بود ،در حالیکه خط موبایل من در کانادا قابل استفاده نیست ،مجددا توضیح دادم و بعد از دو ماه گفتند این سرویس از خط شما حذف شده ولی هنوز در قبض من این سرویس و حدود چهل هزار تومان بدهی از بابت این سرویس در قبض من مشاهده میگردد بدون حتی یک تماس از مرداد ماه.
همراه اول قبح دزدی را شکسته و با این طریق راه زنی می کند با ها این مساله برای موبایل همسر بنده پیش آمد و دهها هزار تومان پولمان به جیب زده شده . همراه اول بهتر است راههای دیگری برای کسب درآمد پیدا کند.
ممنون از راهنمایی
من زدم پاسخ داد:
"در حال حاضر سرویس فعالی برای شما یافت نشد"
ولی در قبض 200 تومان امده است چطور ممکنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
برای من هم همینطور
من امروز قبض همراه اول دریافت کردم که مایه خجالت است. مبلغی به عنوان د رآمد دولت.بابا ،نرخ مکالمه گران ،عوارض مسکن،مالیات حقوق ،عوارض خودرو،ارزش افزوده و.......مگه چقدر حقوق به ما می دهید که آویزان جیب مردم هستید.
ممالکت بی در و پیکر داریم. هر کی بخواهد هر کاری می کنی. کدام محتوا. با این کار ما نباید پیامهای دریافتی را اصلا باز کنیم. واقعا جای تاسف است. تنها با باز کردن یک پیام بدون و حتی در بعضی وقتها بدون باز کردن آن هزینه پای دریافت کننده می نویسند. خود سازمان تنظیم مقررات هم از کار آنها حمایت می کنه.
وزیر مخابرات اعلام کرد مبالغ قبلی عودت داده مشود جی شد ؟؟؟
پاسخ ها
حسینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
ماه بعد اضافه تر نگیرن، عودت باشه پیشکششون!
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم
مرحمت فرموده ما را مس کنید.
تمام کلاه برداریها توسط مخابرات انجام می شود
lخانواده ما چیزی حدود 100000 تومان بدون اینکه خبر داشته باشیم از این طریق هزینه کردیم علاوه بر آن هدیه های مربوط به یو سیم هم توخالی بود فقط اینترنت با نرخ آزاد تحمیل شاد و از این راه هم در حدود مبلغ فوق هزینه شد.
اگر این کار زمان سابق رخ میداد ، صدها روایت و حدیث در ذمش بیان میشد
کلاه برداری رسمی
من قربانی این دام خدمات مبتنی بر محتوا هستم. دزدی آشکار است.
در تاریخ ۸/۱/۹۶ بصورت تصادفی متوجه شدم که از تاریخ ۱۲/۱۲/۹۵ عضو سامانهٔ هواداری باشگاه راه‌آهن (شماره سامانه 309118) هستم، بدون اینکه کسی از بنده اجازه گرفته باشد یا کدی به این سامانه جهت عضویت ارسال کرده باشم. تاکنون از این بابت روزی ۲۰۰ تومان و جمعاً تاکنون تقریباً ۵۰۰۰ تومان از حساب اینجانب برداشت شده است. واقعاً جای تعجب و تأسف فراوان است که چنین کار غیرقانونی در یک کشور اسلامی صورت پذیرد و باعث تولید بدبینی نسبت به نهادهای دولتی و قانونی شود‌. چرا چنین اتفاقی باید از طریق همراه اول انجام شود؟ آیا همراه اول از این رخدادهای تأسف‌آور بی‌اطلاع است؟ جالب آنکه قسمت اعلام شکایت سایت همراه اول شکایت قبول نمی‌کند و خطا می‌دهد!! از شما خواهش می‌کنم این پیغام را منعکس کنید. شاید دلسوزی پیدا شود و جلوی این فضاحت و دزدی آشکار را بگیرد. حداقل یک مسئولی پیدا شود و جوابی به متضررین بدهد. در ضمن، به کدام نهاد قانونی باید شکایت کرد؟
ذوی قبض من ۶۰۰ تومن برای همین محتوا اومده اما حالا که شماره مربع ۸۰۰ را زدم نوشته هیچ سرویسی یافت نشد !!!! ۶۰۰ تومن برای خدمات نداشته اخذ شده !! واقعا خجالت داره
...............مخابرات سرخود adsl منو فعال کرده بمدت نه ماه و توی هر قبضی 26 هزارتومن لحاظ میکرد در صورتیکه من از طرح حرفه ای ها که نقدا پرداخت میشه استفاده میکردم.جالب اینه که مواقعی که اینترنت طرح فعال نبود من اینترنت نداشتم ولی مخابرات هزینشو از من میگرفت..
تنها چیزی که در ایران ارزش ندارد.............................
سرویس خدمات مبتنی بر محتوی بر روی خط من فعال نبود با این حال با 9990 هم تماس گرفتم و آنها هم تایید کردند. جالبه زمانی که متوجه شدم 6000 تومان خدمات مبتنی بر محتوی در صورتحسابم بود. بعد از تشکیل پرونده از طریق 9990 باز هم هزینه خدمات مبتنی بر محتوی افزوده شد و بالاخره وقتی به 10000 تومان رسید. متوقف شد.
سئوال:
به فرض من خدمات را فعال کردم(که غیر فعال بود) چرا بعد از تشکیل پرونده و 3 بار تماس تماس با 9990 در روزهای متوالی، 4000 تومان دیگر به حسابم اضافه شد؟
دزدی آشکار
مواردي كه شما اشاره كرديد عمدتا موارد تبليغي و تفريحي و يا غير ضروري هست
لازمه بدونيد
بنده هيچ استعلامي ازطرف همراه اول نداشتم وليكن بابت يك ثبت سند از بنده مبلغ كم شد ( بعد از پيگيري متوجه شدم مضوع مربوط به ثبت سند بوده ) كه جالبه بدونيد در دفتر خانه هم از بنده سوال نشد كه ايا مايل هستم ثبت سند به صورت الكترونيكي به من اطلاع رساني بشود يا خير؟
ولي اطلاع رساني شد و مبلغ هم كم شد!!!!!!!!!!!

از اون جالب تر اينكه من بعد اگر مشركان استعلام ميزان خلافي خوردور و انجام بدن
علاوه بر اينكه هزينه پيام كوتاه دو طرفه رو بايد پرداخت كنن
مبلغي حداقل 500 ريال هم بابت پاسخ پليس تحت عنوان خدمات مبتني بر محتوا كسر خواهد شد
كه به هيچ عنوان اطلاع رساني نشده است..............

از شما خواهش ميكنم در اين خصوص اطلاع رساني كنيد تا هموطنان بدونن
ضمناا واضحه اين نوع كسورات در قبوض( حتي گاز برق و اب ) ظالمانه و يكطرفه هست
و در هيچ كجاي دنيا انجام نميشه
حتي همون ماليات بر ارزش افزوده! وقتي كه منه كارمند و كارگر يا حقوق بگير دارم ماليات مستقيم پرداخت ميكنم...

خواهش ميكنم اطلاع رساني كنيد.........
از وقتی یوسیم را در بهمن ماه نصب کردم دقیقا قبض موبایلم دو برابر شده و ظاهرا تحت عنوان خدمات مبتنی بر محتوا می باشد این دزدی صورت می گیرد. وقتی کاری از دست ما بر نمی آید و مسئولین مخابرات هم کاملا از این امر آگاه هستند ما تنها می توانیم بگوئیم که راضی نیستیم و خداوند حق ما را آنطور که صلاح میداند از شماها بگیرد.
این کار یه اسم بیشتر نداره: دزدی.
الان مسولین مخابرات این نظرات و میخونن بعد یه نیش خندی میزنن میگن بیخیال ما کار خودمونو میکنیم اینها هم هرچی دلشون می خواد بنویسن آخه اینجا ایران است من الان دو ماهه فرم شکایت پر کردم ولی هیچ نتیجه ای نداشته
من توی بهمن ماه 132500 ریال بعنوان خدمات مبتنی بر محتوا، روی قبضم اومد. با پیگیری متوجه شدم که عضو سرویسی به نام تیکی تاکا همراه اول شده ام!!! تا اون موقع اسم این واژه به گوشم نخورده بود.
درخواست لغو سرویس را دادم. توی سامانه 195 هم شکایت ثبت کردم. بعد از یک ماه یه خانم خیلی بداخلاق تماس گرفت و گفت خودتون توی سرویس ثبت نام کردید!!! و وقتی اعتراض کردم که من اصلا روحم خبر نداشته گفت هر کاری دوست دارید بکنید!!!
مجدد روی قبض اسفندم 45000ریال برای این سرویس هزینه اومده
از چند تا از دوستان هم که پرسیدم وقتی قبضشون را نگاه کردن گفتن که واسه اونها هم این هزینه اومده

متاسفانه همراه اول توی این چند سال چندین بار هزینه های ناخواسته را تحمیل کرده و به نوعی توی روز روشن از کاربر دزدی میکنه. هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست. حتی وزارت ارتباطات.
تاسف بیشتر از این بابت که رسانه ها هم پیگیری نمیکنن
شما حساب کنید برای چند ده میلیون کاربر موبایل، چندهزار میلیارد دزدی میشه و آب از آب تکون نمیخوره....
متاسفانه این مشکل برای من هم بوجود آمده، بدون اطلاع خدمات محتوی اضافه شده در خواست لغو کردک بازم اومده، *800# رو میفرستم میگه چیزی فعال نیست، تماس هم میگیرم میگه فعال نیست، اما رو قبضم داره میاد. خب چند نفر تو این کشور دچار این قضیه هستند، مخابرات چقدر سود باید بکنه، اخه اگر اسم این دزدی نیست پس چیه
اين يك روش دزدي و دست در جيب مردم كردن است.
برای من هزینه خدمات مبتنی بر محتوا اومده. اپراتور 9990 میگه در 21 بهمن من درخواست اپلیکیشن داده ام. در حالی که موبایل من از این نوکیا هایی است که هیچ امکاناتی ندارد. نرم افزار نصب نمی شود. برای چی 5300 تومان باید بدهم؟
ماه قبل مبلغ یازده هزار تومان تو قبض من برای خدمات مبتنی بر محتوا اومده بود که این سرویس رو غیر فعال کردم ولی این ماه باز هم مبلغ ده هزار تومان برای خدمات مبتنی بر محتوا اومده ، در کل اگه این سیستم رو غیر فعال کنید بازم هیچ تاثیری نداره
سلام.این چه وضعیه
این پولها به جیب دولت نمیره
۲ ماه است که در قبض تلفن همراه همسر بنده مبلغ ۲۵۰۰۰ تومان هزینه خدمات مبتنی بر محتوا آمده است بدون اینکه پیامکی جهت فعال سازی باید
مخابرات از من با همین روش 200 هزار تومان کلاهبرداری کرد و چون قبض نداشتم نمی دانستم
غیرفعالش کردم باز هم دوباهر فعال شد
من پشت یک برگه دستگاه پرداخت بانک دیدم گفته برای شرکت در قرعه کشی سفر به کیش به این شماره پیامک بزنید.
جالب است با این همه اعتراض هنوز مخابرات هیچ شفاف سازی نکرده ، البته کلاه برداری که شفاف سازی نمی خواهد.
هزینه خدمات مبتنی بر محتوا فقط شامل سرویس های فعال شده نیست بلکه هزینه های دیگری نیز در این قسمت درج میشه برای مثال گرفتن خلافی از طریق پیامک برای هر پیام ۳۵۰ ت هزینه داره که در قسمت خدمات مبتنی بر محتوا درج میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
من فقط با گوشیم تماس میگیرم اما کسر شده.اصلا به چه حقی یه برنامه ای برامون فعال میکنند که ما بخواهیم پیامک offارسال کنیم؟
همراه اول: چون نگفته بودید نمیخاید ما هم گفتیم بگیر که اومد.
بله دادا شده داستان اون کبابیه که هر کی جلو کبابی رد میشده بوی کباب استشمام میکرده باید یه پولی میداده. میخاستی از جلو کبابی رد نشی تا بوش به دماغت نخوره
لعنت خدا بهشون
من و همسرم هفت ماه است كه در خارج از كشور هستيم و طبعا سيم كارت هايمان غير فعال است و هيچگونه پيامكى را نديده ايم ، در طول اين مدت هر ماه مبلغ ١٣٣٥٠٠ ريال در قبض ما ثبت شده كه بناحق ميباشد
چند ماه اول را پرداخت كردم اما بعد از پرداخت قبض منصرف شدم تا برگردم و تكليف را روشن كنم كه ظاهرا با توجه به مطالب ذكر شده توسط هم وطنان عزيزم اعتراض ثمرى ندارد ، نميدانم اين مطالب بدست مسيولين ميرسد يا خير اگر ميرسد اين خدمات را حذف فرماييد تا همين مقدار كه پرداخت كردم برايتان كافى باشد
من چندین بار درخواست قطع دادم ولی هنوز رو قبض 12-14 هزار تومان هست کسی می دونه چه کار باید کرد؟
سلام خط من رومینگ نمی شود چکار کنم درست شود ممنون
کل مکالمه من تو قبض بوده ۶۵۰۰
ته قبض اومده ۱۷۵۰۰۰تومن
انقد دزد
دزدی تو روز روشن من زنگ زدم پیگیری کردم که قطع بشه بازم.میاد.اخه چه وضعشه.چرا کسی پیگیری نمیکنه حلالشون نباشه
من نظر دوستان را خواندم و متوجه شدم فقط من نيستم كه دچار اين مشكل شدم.سبك جديدي از دزدي مدرن و كلاهبرداري مدرن.بدون اطلاع رساني رو خط موبايل خدمات بدرد نخور مبتني بر محتوا را فعال ميكنن اگر متوجه شدي كه هيچ اگر متوجه نشدي بايد هر ماه پول بيخود به همراه اول بدي.البته كه پول حرام بي بركت خواهد بود و احتمالا اين پول در جايي هزينه ميشه كه بركت و خيري براي اين مجموعه نخواهد داشت.از چند ميلون مشترك نفري 15 و 16 هزار تومن بگيرن چه پولي ميشه.رقمي بالاي صد ميليارد.
با سلام.بنظر من مفهوم اینکار که بدون اطلاع من پولم را ببرند .دزدی در روز روشن است وهیچ معنای دیگری ندارد.آیا هیچ مرجعی هست که پولم را بمن و پول ملیونها آدمهایی مثل من را به آنهابرگرداند.
نمایندگان مجلس خواب زده کلاهشان را بالاتر بگذارند .
کلاه برداری محضه . حرام خواری این درآمدها. فیش منم 20000 تومن خدمات مبتنی بر محتوا داره که اصلا نمیدونم واسه چی باین پرداخت کنم.
دزدی تو روز روشن.من از هیچ مسابقه و جایزه و ... استفاده نمیکنم.فقط یه تماس میگیرم اما تعرفه کم کرده
برا منم تو قبضم اردیبهشت ماهم مبلغ 9000 تومان خدمات مبتنی برا محتوا لحاظ شده.بدون اینکه عضو هیچ یک از پیامهای تبلیغاتی باشم.خدا نگذره...
منکه چند بار قبضمو چک کردم خدمات مبتنی بر محتوای داشت سیم کارت دایمی رو انداختم اعتباری گرفتم همه باید اینکارو بکنن تا درس عبرتی واسه مخابرات بشه ....
باسلام
من يك بار خدمات مبتني بر محتوا راقطع نمودم . ولي دوباره درقبض ارديبهشت ماه مبلغي براي اين خدمات لحاظ شده است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خواهش ميكنم پيگيري كنيد.
من قبلا قبضم از ده هزار تومن بیشتر نمیشد،چند دوره هست از چهل تا شصت هزار تومن میاد،بدون اینکه سرویس فعال کرده باشم. واقعا این پولها حرومه و دزدی محض، من که راضی نیستم، ان شاءالله بشه درد و مرض برای باعث و بانیش
همه دزدن ... من که راضی نیستم
برای گوشی نوکیا ساده من که هرماه خدمات مبتنی برمحتوا15000هزارتومان که باپیگیری اپراتورفرمود شما اپلیکیشن ابزاررونصب کردینو امکان برگشتم نداره
منم امروز متوجه شدم این عدالت اجتماعی همراه اول هستش که بدون اطلاع رسانی این گزینه رواجراع کرده فقط هم پیامکای بانکی برام میاد که مبلغ ۹۲۰۰۰ریال به قبضم اضافه شده
گوشی من هم خاموشه و اخیرا قبض زیادی اومد که بررسی کردم و با همین روش غیرفعال کردم. چون گوشی خاموش بوده قطعا من فعال نکردم و اینکار هیچ اسمی جز کلاهبرداری نداره. چرا دادستان ورود نمی کنه؟!
برای قبض خرداد ماه من 2500 تومن "کارمزد خدمات" هزینه زدن...این یعنی چی؟
برای خدماتش پول میگیره کارمزد دیگه چه صیغه س؟
سلام این یک دزدی آشکار از مردم است.از من 12000 تومان کم کردن
اگر عمدا باشه این کار (که عمدی نیست از جیب میلیون ها نفر ماهانه تریلیون ها تومان پول برداشتن و متوجه این خطای کوچک نشدن) باید عرض کنم که فرضا قیامتی نیست لا اقل بگین این همه پول رو کجا .
و چطور خرج میکنین کدوم ویلاها و سواحل خارجی و کدوم لذت های حرام لطفا شفاف سازی کنید
لعنت به نظام سرمايه داري .مرگ بر سرمايه داري.
خدا لعنتت کنه همراه اول بدون اطلاع مشترک پس از پایان بسته اینترنتی بجای قطع اینترنت نوع تعرفه رو آزاد میکنی تا ازش دزدی کنی یک قبض با صورت حساب بالا میذاری؟؟؟؟ بعد از چند ساعت پیامک میدی؟؟؟
کجای دنیا برای 7 گیگابایت 270 هزارتومان حساب می برن
شکایت هم کار به جا نداره واگذارتون به خدا
منم یه سیم کارت اعتباری گرفتم، 20000 تومن شارژ کردم و گذاشتم رو سیستم دزدگیر. بعد از یک ماه چک کردم دیدم شده 1600 تومن !!! بعد فهمیدم دو تا سرویس پیامک مبنی بر محتوا فعال شده. زنگ زدم 9990 می گفت اینجا تیک خورده که خودت فعال کردی!!!! دزدی آشکار!!!!! سیم کارت که روی دزدگیر خونه بوده آخه من چه جوری فعال کردم؟؟ میگفت شاید ناخواسته...........................حرومتون باشه
من دوماه ک هر ماه مکالمه ام شده 20 تومن ولی خدمات مبتنی بر محتوا هر ماه 25 تومن که جمعا فقط 50 هزار تومان روی قبض اومده
سلام من تعرفه پرداخت ده هزار تومان و ۷۲۰دقیقه مکالمه درون شبکه همراه اول را فعال کردم وخیلی هم دقت داشتم که با شماره های همراه اول تماس بگیرم که تعرفه حساب بشه باز میبینم که ۴۸۰۰۰هزار تومان براقبض اومده مگه این پولی.که پرداخت کردم و تعرفه گرفتم یعنی چی هنوزم ۴۴۰دقیقه باقی مانه از بسته ام بنظر من فکر میکنم اعتمادی دیگه نیست به همراه اول
سلام
بنده هیچگونه درخواستی مبنی بر ثبت نام در این خدمات نداشته ام و در دوماه اخیر هفده هزارتومن خدمات دیجیتال برای من محاسبه شده است. لطفا جلو این دزدی هارو بگیرید . و همچنین در مورد پیگیری احقاق حق نیز از کجا پیگیری کنم؟
سلام
بنده هیچگونه درخواستی مبنی بر ثبت نام در این خدمات نداشته ام و در دوماه اخیر هفده هزارتومن خدمات دیجیتال برای من محاسبه شده است. لطفا جلو این دزدی هارو بگیرید . و همچنین در مورد پیگیری احقاق حق نیز از کجا پیگیری کنم؟
سلام دوستان، ولي خدا وكيلي رايتل با كيفيت بالايي كه داره أين مشكلاتو نداره تعرفه مشخص با سرويس يكپارچه در تهران
دزدی مگه فقط از دیوار مردم بالا رفتنه ، این دزدی روزانه است نه شبانه ، ما که راضی نیستیم هر ماه 6 یا 7 هزار تومان کارمزد خدمات میاد و با هیچ چیزی هم قطع نمیشه . همش دروغ و دزدی
دزدی میلیاردی تو روز روشن....
دزدی بالاتر وراحت تر از این که هیچ گونه پیامکی برایت نیاید بعد از آمدن قبض موبایلت بفهمی دو سه تا سرویس بدون اطلاع خودت فعال کرده اند.ومبلغ ۷۰ هزار تومان ازت کم کردند ه اند ده برابر این پول خرج دارو برای خود وخانواده اشان شود من راضی نیستم.
ممنون از تابناک . لطفا این مورد رو هم پیگیری نمایید .
طبق مصوبات سال پیش برای adsl بنا بر این شد که در صورت اتمام بسته fup یا همان مصرف منصفانه پهنای باند ، سرعت به صورت اتوماتیک بیاد روی 128 مگر اینکه خود مشترک تقاضای پهنای باند بیشتر نماید . درین مورد هم مخابرات کلاه بردارانه قضیه رو برعکس کرده است . یعنی در متن قراردادهای جدید آورده اند که در صورت پایان fup پیامکی به مشترک ارسال می شود که " مایل هستید سرعت شما به 128 تبدیل شود ؟ "و در صورتی که مشترک به هردلیلی پاسخ ندهد با حفظ سرعت قبلی هزینه اضافی پهنای باند رو میگیرن .
اینها ج.ک است تا بحال سه بار برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی اقدام کردم و هیچ.
با سلام
تا جايي كه من متوجه شدم خدمات مبتني بر محتوا كاسبي پرسود مخابرات هست كه بدون اينكه مشتري متوجه شود اين آيتم را در قبوض وارد و پول كلاني هم در مقابل آن درج مي كند كه مشتري ملزم به پرداخت آن مي شود چرا كه در غير اينصورت با قطع تلفن همراه خود مواجه خواهد شد. و پس از كلي اعتراض آن را با هزار منت غير فعال مي كنند.
به طور خلاصه ميتوان دزدي درروز روشن مخابرات ناميد.
بنده هم در این دام افتادم و وقتی به امور مشترکین مراجعه کردم، تعداد بسیار زیادی از مردم را دیدم که به این درد دچار شده‌اند. واقعاً مایه تاسف، شرمساری و خجالت فراوان است برای دست‌اندرکاران این بخش که در روز روشن از جیب مردم می‌دزدند. هیچکس هم پاسخگو نیست.
یکی از مهمترین عللی که سبب این مسئله شده این است که بجرات می توان گفت اکثریت کارمندان و مدیران اپراتورها هر یک با یک شرکت که در این رابطه فعالیت دارند در ارتباط هستند و بهرطریقی که شده منافع آن گروه خاص را تامین می کنند.
آن شرکت ها هم با آن پشتوانه ، بخوبی و بصورت یواشکی از جیب مردم برداشت می کنند.
اینجا ایران است
به هرکسی دلتون خواست و هرجایی که خواستیدشکایت کنید
اونی که رفته سفربرنمیگرده
پولی که رفته توجیب برنمیگیرده
اب ریخته شده برنمیگرده
بخدابرنمیگرده برنمیگرده
حتما کتاب سرزمین دزدان یا دزدان سرزمین رابخوانید
دزدی آشکار
از من طی 3سال یک میلیون تومن کسر شده الهی که این پول خرج بیماری لاعلاج برای خودشون وخانواده جنس حروم خورشون بشه که آدم رو روشن نمیکنن این پول بابت دریافت چه خدماتی از من وامسال بنده کسر شده خدا بزودی درد بی درمون بندازه تو جون ریزودرشتشون ......اهای پلیس فتا که حواست به همه چیز هست لطفا جهت استرداد این مبالغ به مالباخته گان اقدام آجل کن .
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی