بازدید 5170
معاملات آتی سکه؛

رشد بهاری سکه در اولین روز معاملاتی سال ۹۶

سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان، افزایش ۰/۱۳درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان رشد ۰/۱۸درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش رسید
کد خبر: ۶۷۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 26 March 2017
در اولین روز معاملاتی سال ۹۶ سکه در بازار نقدی و آتی بورس کالای ایران با رشد قیمت همراه شد.

به گزارش «تابناک اقتصادی» طی معاملات دیروز و نخستین معامله آتی سکه در سال ۹۶ هر شش سر رسید فعال این بازار با روند صعودی قیمت رو به رو شد.

به این ترتیب بر اساس آمار معاملات سکه تحویل اردیبهشت ماه با ثبت قیمت یک میلیون و ۲۲۸ هزار تومان، افزایش ۰/۱۳درصدی را تجربه کرد. همچنین قرارداد تحویل تیر سال جاری با قیمت یک میلیون و ۲۶۵ هزار تومان رشد ۰/۱۸درصدی را به ثبت رساند. این در شرایطی است که سکه تحویل شهریور امسال نیز با نرخ یک میلیون و ۲۹۸ هزار تومان به فروش رسید و تغییر قیمت مثبت ۰/۱۴ درصدی را تجربه کرد. همچنین سررسید آبان ماه هم با نرخ یک میلیون و ۳۳۶ هزار تومان معامله و با افزایش ۰/۱۸ درصدی رو به رو شد. از سویی سررسید دی ماه نیز با قیمت یک میلیون ۳۶۸ تومان به ثبت رسید و با افزایش قیمت ۰/۲۴ درصدی رو به رو شد.

همچنین حجم معاملات آتی سکه طی این روز به ۲ هزار ۵۲۵ قرارداد و ارزش ۳۴۲ میلیارد ریال رسید.

از بازار نقدی چه خبر؟

دیروز سکه در بازار نقدی نیز با افزایش اندکی به قیمت یک‌میلیون و ۲۰۱ هزار تومان رسید. این در شرایطی است که نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت های ۶۹۱ هزار تومان و ۳۷۱ تومان به فروش رسید.

منبع: بورس کالای ایران

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان