بازدید 5797
۱

چه کسی به کی روش توهین کرد؟

کارلوس کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر مدعی شد فوساتی و کادرفنی تیم ملی قطر به خانواده و به خصوص مادرش توهین کرده اند و در شان این کشور نیست که مربی ای با چنین مشخصاتی داشته باشد، این در حالی بود که فوساتی نیز بلافاصله سرمربی تیم ایران را به نقش بازی کردنمتهم کرد و با تکذیب اتهام وی از کی روش خواست به هالیوود برود.
کد خبر: ۶۷۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷ 26 March 2017
کارلوس کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر قطر مدعی شد فوساتی و کادرفنی تیم ملی قطر به خانواده و به خصوص مادرش توهین کرده اند و در شان این کشور نیست که مربی ای با چنین مشخصاتی داشته باشد، این در حالی بود که فوساتی نیز بلافاصله سرمربی تیم ایران را به  نقش بازی کردنمتهم کرد و با تکذیب اتهام وی از کی روش خواست به هالیوود برود.
 
به گزارش تابناک ورزشی، درباره این اتفاق جنجالی نوشته:  استارت این موضوع در دقایق ابتدایی بازی رخ داد. جایی که بازیکنان تیم ملی چند خطا در میانه میدان روی بازیکنان قطر انجام دادند که فوساتی با اعتراض های شدید به داور سعی داشت او را تحت فشار قرار بدهد .
 
کی روش در چند صحنه اول بازی نسبت به این اتفاق واکنشی نشان نداد اما بعد از خطای سردار آزمون در میانه زمین روی بازیکن قطر و اعتراض شدید فوساتی، او به سمت نیمکت قطر رفت و با یک پانتومیم جالب و البته اعصاب خردکن از فوساتی خواست که ساکت شود و به تصمیم داور بازی احترام بگذارد.
چه کسی به کی روش توهین کرد؟ 
اما متعاقب این کشمکش دستیار اول فوساتی ادگاردو رودریگوئز از جای خود بلند شد و با کلماتی زشت به کی روش و خانواده اش توهین کرد. او این کار را بارها انجام داد و احتمالا قصدش ایجاد جوی برای اخراج سرمربی ایران بود .
 
جالب این که نزدیکان کادرفنی تیم ملی قطر هم که پشت نیمکت تیم ملی نشسته بودند این توهین را ادامه دادند تا بتوانند سرمربی ایران را به هم بریزند اما کی روش حرفه ای تر از این حرف ها بازی را تا پایان ادامه داد و با پیروزی زمین را ترک کرد اما به درستی موضوع توهین به خانواده و مادرش را در نشست مطبوعاتی علنی کرد. مسئله ای که بازتاب وسیعی در رسانه ها داشته و از سوی کمیته انضباطی فیفا پی گیری خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دوباره یه برد ناپلئونی آورد شروع کرد بقیه رو متهم کردن
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل