بازدید 5866

کی‌روش:مراقب ضدحملات چینی هاخواهیم بود

تیم ملی ایران و چین سه شنبه این هفته در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره کهن برابر هم به میدان می روند. ایران صدرنشین در حالی برابر چین به میدان خواهد رفت که تاکنون در این رقابت ها گلی دریافت نکرده است و اینبار باید برابر تیم آماده چین صف آرایی کند که مارچلو لیپی را روی نیمکت خود می بیند.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸ 25 March 2017
سرمربی تیم ملی ایران درباره بازی با چین با یک رسانه چینی به صحبت پرداخت.
 
به گزارش تابناک ورزشی،تیم ملی ایران و چین سه شنبه این هفته در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره کهن برابر هم به میدان می روند. ایران صدرنشین در حالی برابر چین به میدان خواهد رفت که تاکنون در این رقابت ها گلی دریافت نکرده است و اینبار باید برابر تیم آماده چین صف آرایی کند که مارچلو لیپی را روی نیمکت خود می بیند.
 
کارلوس کی روش در گفتگو با مورنینگ پست چین درباره تقابل با لیپی گفت: مارچلو لیپی در کشورهای مختلفی مربیگری کرده است و قطعا حضور او باعث خواهد شد تا کیفیت تیم چین به مراتب بالا برود. حضور او به رشد فوتبال چین و البته آسیا کمک می کند. البته موضوعی که هنوز است این بوده که برای تیم های آسیایی هنوز سخت است که با قدرت های سنتی اروپا و آمریکای جنوبی رقابت کنند.
کی‌روش:مراقب ضدحملات چینی هاخواهیم بود
سرمربی تیم ملی ایران درباره بازی با چین در تهران اضافه کرد: ما به خوبی می دانیم که تیم فوتبال چین تیم سازمان یافته ای است و در خط دفاع فشرده کار می کنند.ما باید در بازی سه شنبه در تهران صبور باشیم و سعی کنیم تا به خط دفاع تیم چین نفوذ کنیم.البته این را نیز نباید فراموش کنیم که باید مراقب ضد حملات آن ها نیز باشیم.
 
او در ادامه گفت: از زمانی که من هدایت ایران را بر عهده گرفتم، بازیکنان زیادی در اروپا داشتیم والبته مدتها نیز تیم اول آسیا در رده بندی فیفا نیز بودیم.
 
دیدار ایران و چین قرار است روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی