بازدید 4607

قاتل نزاع در زرندیه دستگیر شد

کد خبر: ۶۷۹۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰ 25 March 2017
فرمانده انتظامی زرندیه گفت: قاتلی که در هشتم اسفند ماه دریک نزاع برادر نامادری خود را به قتل رسانده بود توسط نیروهای آگاهی شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ محمدرضا روشندل روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: پس از درگیری بین 2 نفر در منطقه خشکرود شهرستان زرندیه در هشتم اسفند ماه گذشته، این قاتل برادر نامادری خود را به یکی از باغات منطقه برد و پس از درگیری ، موجب زخمی شدن مقتول شد. 

وی اظهار کرد: این فرد قبل از مرگ مقتول وی را به آتش کشید و پیکر نیمه جان او توسط نیروهای مردمی به بیمارستان اعزام شد اما به دلیل شدت ضربات وارده و سوختگی، جان باخت. 

سرهنگ روشندل دلیل این حادثه را نزاع و اختلاف خانوادگی عنوان و تصریح کرد: قاتل ساکن شهرستان بهارستان استان تهران است که در تعقیب و گریز نیروهای آگاهی در شهرستان زرندیه دستگیر شد. 

به گفته فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زرندیه، این فرد در بازجویی ها به قتل و جرم خود اعتراف کرده است. 

سرهنگ روشندل همچنین در خصوص تیراندازی روستای حسین آباد بخش مرکزی شهرستان زرندیه نیز گفت: عامل تیراندازی در این روستا زمانی که برای تهیه مایحتاج مواد غذایی در سوپر مارکت روستا حضور داشت، پس از تعقیب و مراقبت توسط نیروهای آگاهی شهرستان دستگیر شد. 

وی اضافه کرد: این فرد با یک قبضه اسلحه وینچستر به سه منزل مسکونی در روستای حسین آباد تیراندازی کرده و متواری شده بود.

وی اظهار داشت: متهم علت تیراندازی را درگیری لفظی بین افراد سه منزل مسکونی اعلام کرد که در این خصوص پرونده ای برای تحقیقات بیشتر تشکیل شده است. 

سرهنگ روشندل توضیح داد: دراین تیراندازی به کسی آسیب نرسیده بود. 

شهرستان زرندیه با مرکز مامونیه بیش از 57 هزار نفر جمعیت دارد و ازز شهرستان های 12 گانه استان مرکزی است. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی