بازدید 3523

فروش میوه های تنظیم بازار در مغازه‌ها قاچاق است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: فروش پرتقال وارداتی در مغازه هایی که در طرح تنظیم بازار نیستند تخلف است و قاچاق محسوب می شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 25 March 2017
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: فروش پرتقال وارداتی در مغازه هایی که در طرح تنظیم بازار نیستند تخلف است و قاچاق محسوب می شود.

علی اشرف منصوری در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به اینکه برخی از اصناف که خارج از شبکه توزیع طرح تنظیم بازار هستند پرتقال های وارداتی این طرح را با قسمت بالا می فروشند، افزود: شهروندان به محض مشاهده این تخلف مشاهدات خود را به سازمان تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد شود.

وی همچنین از آغاز مرحله دوم توزیع میوه تنظیم بازار عید خبر داد و گفت: مرحله دوم توزیع سیب و پرتقال عید از امروز در میادین میوه و تره بار و برخی از اصناف با قیمت پرتقال وارداتی هر کیلو 3900 تومان، پرتقال تامسون شمال 1700 تومان و سیب نیز هر کیلو 3500 تومان توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: توزیع میوه تا هر زمان که در بازار تقاضا باشد ادامه دارد و محدودیتی وجود ندارد.

منصوری گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده توزیع میوه تا پانزدهم فروردین ادامه دارد اما اگر بازار نیاز داشته باشد توزیع ادامه دارد.

وی افزود: از هفتم اسفند تاکنون 9 هزار تن سیب و پرتقال در قالب طرح تنظیم بازار عید در استان تهران توزیع شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر