بازدید 5501

روایت روزنامه‌ قطری ازفرارروبه جلوی فوساتی باجنگ لفظی علیه کی‌روش

روزنامه العرب قطر در بخشی از تحلیل شماره امروز (شنبه) خود درباره شکست شاگردان فوساتی برابر ایران نوشته است: شاید فوساتی تنها مربی در جهان باشد که بازیکنان خود را 3 هفته پیش از بازی پنجشنبه گذشته برابر ایران در اختیار داشت و بازیکنان بین‌المللی نیز 3 روز قبل از آغاز این بازی به اردوی تیم ملی قطر پیوستند.
کد خبر: ۶۷۹۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰ 25 March 2017
روزنامه العرب قطر در تحلیلی از فرار رو به جلوی سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال این کشور با ایجاد جنگ لفظی علیه کی‌روش خبر داد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه العرب قطر در بخشی از تحلیل شماره امروز (شنبه) خود درباره شکست شاگردان فوساتی برابر ایران نوشته است: شاید فوساتی تنها مربی در جهان باشد که بازیکنان خود را 3 هفته پیش از بازی پنجشنبه گذشته برابر ایران در اختیار داشت و بازیکنان بین‌المللی نیز 3 روز قبل از آغاز این بازی به اردوی تیم ملی قطر پیوستند.
 
این روزنامه قطری در ادامه این تحلیل خود آورده است: فوساتی آزمون‌های زیادی را واگذار کرده است که از جمله درگیری لفظی حاشیه‌ای با کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی ایران است. او به جای تمرکز روی تیم ملی قطر و آماده‌سازی بازیکنان تصمیم گرفت تا فرار رو به جلو و ایجاد بحث‌های شناوری داشته باشد. بهترین راهکار فوساتی برای شکست دادن کی‌روش در ورزشگاه بود و می‌توانست او را با حرف‌های آزاردهنده‌اش که اگر واقعا گفته بود باقی بگذارد.
 
العرب در خاتمه با اشاره به این که فوسانی نبرد بزرگ را باخت نوشت: فوساتی همه چیز را در ورزشگاه جاسم بن‌حمد شهر دوحه را از دست داد. او برای مخفی کردن این شکست به بحث‌های حاشیه‌ای و بی‌اهمیت که ورزشکاران از آنها آگاهی خوبی دارند رو آورد.
روایت روزنامه‌ قطری ازفرارروبه جلوی فوساتی باجنگ لفظی علیه کی‌روش 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها