بازدید 5138

امارات واردات گوشت از برزیل را ممنوع کرد

امارات واردات گوشت از ۶ شرکت برزیلی را به حالت تعلیق در آورد.
کد خبر: ۶۷۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۵ 24 March 2017
امارات واردات گوشت از ۶ شرکت برزیلی را به حالت تعلیق در آورد.

به گزارش تسنیم به نقل از بلومبرگ، امارات واردات گوشت از 6 شرکت محصولات گوشتی برزیلی را به حالت تعلیق در آورده و به وارد کنندگان اعلام کرده که باید هرگونه محصولات گوشتی خریداری شده از این شرکت را از فروشگاه های اماراتی جمع آوری کنند.

امارات واردات گوشت از برزیل را ممنوع کرد

بر اساس اعلام وزارت تغییرات زیست محیطی و محیط زیست امارات، این 6 کارخانه توسط شرکت های آلیمنتوس، فرانگو دی ام انیداستریا ای کامرشیو دی آلیمنتوس، فریگوریفیکو لاریسا، برای راند سیا، سیرا آلیمنتوس و بی آر اف اس ای اداره می شوند. در این اطلاعیه به تصمیم دولت برزیل برای تعلیق فعالیت های 21 شرکت برزیلی که گفته می شود در «فرآیند تولیدی خود از شیوه های غیربهداشتی استفاده کرده اند» اشاره شده است.

بنابر اعلام دولت امارات، این شش کارخانه محصولات گوشتی به خارج از برزیل صادر می کنند و تنها یکی از آنها به صورت مستقیم به بازار امارات صادرات دارد. واردات هر نوع محصولی اعم از گوشت گوساله یخ زده و گوشت مرغ، برخی سبزیجات یخ زده، عسل و ماهی یخ زده از این کارخانه ها ممنوع اعلام شده است.

به وارد کنندگان گفته شده که این محصولات را از بازار جمع آوری و در صورت ضرورت تحت نظارت مقامات ایمنی غذایی آنها را معدوم سازند یا به کشور مبدا باز گردانند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر