بازدید 4224

برگزاری نشست با مسئولان وزارت خارجه

نماینده مجلس دهم، گفت: قطعا برای پیگیری هر چه بهتر پرونده های مصادره اموال کشورمان از سوی آمریکا، باید نشست های مشترکی میان مجلس و دستگاه های مربوطه برگزار شود.
کد خبر: ۶۷۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰ 24 March 2017
علی بختیار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درباره روند بررسی و پیگیری پرونده های دریافت غرامت ایران از آمریکا، گفت: متأسفانه از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون، ایالات متحده با طرح اتهامات واهی اقدام به تصرف و برداشت اموال و دارایی های کشورمان کرده است.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در آخرین اقدام نیز آمریکایی ها اقدام به برداشت دارایی 2 میلیارد دلاری از کشورمان کردند، پس از آن دولت نسبت به این اقدام واشنگتن به دادگاه لاهه طرح دعوا کرد، اما هنوز نتیجه و اقدام خاصی از شکایت ایران به گوش نرسیده است.

وی افزود: پس از اقدام آمریکایی ها در برداشت دارایی های ایران، قرار بود که هیأت ویژه ای در مجلس تشکیل و مقامات مربوطه با حضور در نشست های آن گزارشی را درباره وضعیت پرونده ارائه کنند، اما هنوز این مسئله صورت نگرفته و امیدوارم در آینده این مسئله محقق شود.

بختیار ادامه داد: به طور حتم مجلس، دولت و دستگاه قضا باید تلاش کنند تا حقوق حقه ملت ایران و دارایی های کشورمان که از سوی آمریکایی ها به غرات رفته، بازگردانده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بر برگزاری نشست کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با مسئولان وزارت خارجه و معاونت حقوقی رئیس جمهور تأکید کرد و گفت: قطعا باید در این جلسات، مقامات مربوطه گزارش کاملی را درباره روند و چگونگی پیشرفت پرونده دریافت غرامت ارائه کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار