بازدید 3157

مجادلات سیاسی بزرگ ترین آفت تحقق اقتصادمقاومتی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اخلال در سیستم اقتصادی ، رکود و بیکاری را راه های جدید نفوذ خواند و گفت: مجادلات سیاسی به عنوان بزرگ ترین آفت اقتصاد مقاومتی موجب انحراف ازمسائل اساسی کشورمان می شود.
کد خبر: ۶۷۹۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 24 March 2017
محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نام گذاری سال 96 به عنوان " اقتصاد مقاومتی: تولید – اشتغال" گفت: ظرف یک دهه اخیر مقام معظم رهبری تاکید ویژه ای بر روی مسائل اقتصادی و لزوم توجه به ابعاد مختلف این مقوله داشته اند.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصادمقاومتی راهبرد کلانی است که استقلال اقتصادی کشور  را تضمین می کند و رهبری برهمین اساس خواهان توجه تمام ارکان حکومت جمهوری اسلامی به آن شده اند.

وی در ادامه افزود: مسائل اقتصادی با معیشت و زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد که اخلال در آن ممکن است تبعات ناخوشایند اجتماعی یا حتی سیاسی در پی داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان ایران اسلامی که همواره با تهاجم فرهنگی به دنبال نفوذ بوده اند امروز حساب ویژه ای روی اخلال اقتصادی بازکرده اند و همین مسئله لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی را تشدید می کند.

وی تصریح کرد: بحث امروز ، بحث اقتصاد است زیرا رکود و بیکاری راه جدید نفوذ محسوب می شود.

جمالی نوبندگانی گفت: مجادلات سیاسی به عنوان بزرگ ترین آفت اقتصاد مقاومتی موجب انحراف ازمسائل اساسی کشورمان می شود اما نخبگان به این موضوع توجهی نمی کنند.

این نماینده مجلس دهم گفت: نخبگان سیاسی و کارشناسان اقتصادی ضمن انجام مطالعات کارشناسی باید گره های اقتصادی کشور را حل و فصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه آنگونه که باید به توصیه های مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی در عمل مورد توجه قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فرامین رهبری درباره اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار گرفته بود امروز با بسیاری از مشکلات اقتصادی مواجه نبودیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها