بازدید 3572

امدادرسانی به ۱۵۰ متاثر از سیل در ۶ استان

کد خبر: ۶۷۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 24 March 2017
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در شش استان متاثر، گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۰ تن از هموطنان در استان‌های ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی و رضوی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، لرستان و هرمزگان از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایسنا، شاهین فتحی با تشریح گزارش عملیات امدادی سیل و آبگرفتگی در سطح کشور طی سه روز گذشته، افزود: شش استان سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و لرستان تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار گرفته‌اند و امدادرسانی در هفت شهر و روستا انجام شده است و ۱۵۰ تن از هموطنان در استان از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

وی تصریح کرد: ۱۳ تیم عملیاتی متشکل از ۴۲ امدادگر و نجاتگر نسبت به ارائه خدمات امدادی به هموطنان در این استان ها اقدام کردند.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، به گفته معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر، امدادگران به ۲۲ اسکان اضطراری دادن؛ همچنین ۱۷ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده و ۵۶ تخته پتو و ۱۳۰ قوطی کنسروجات نیز میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل