بازدید 5132
۱
آیت‌الله جوادی آملی:

بانک‌های ربوی جلوی تولید و اشتغال را گرفته‌اند

کد خبر: ۶۷۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳ 24 March 2017
مرجع تقلید شیعیان گفت: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

به گزارش تسنیم، آیت‌الله عبدالله جوادی آملی عصر دیروز در دیدار با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی، با اشاره به اهمیت توجه به نماز در جامعه اسلامی اظهار داشت: نماز ستون دین و اقامه آن واجب است، نماز و مردم نیز زمانی که ستون نظام شدند منتظرند عمل درست را در کشور ببینند.

وی بابیان اینکه تأثیرگذاری نماز مانند تسکین دردهاست، افزود: همان‌گونه که در قرآن آمده نماز نماد بازدارنده بوده و انسان را از فحشا و منکر نجات می‌دهد، همچنین مردم انقلاب کردند تا دین خدا برپا شود چراکه در گذشته توجه به قرآن و نماز در جامعه کمرنگ بود.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه کشور ما در منطقه پرخطری واقع‌شده است، ادامه داد: برای بهبود وضعیت معیشتی مردم تولید و اشتغال ضروری است ولی مردم با بانک‌های ربوی که در حال حاضر کمرشکن شده‌اند نمی‌توانند به سمت تولید و اشتغال بروند.

وی مردم را ستون نظام دانست و گفت: در شرایطی که مردم ستون نظام هستند نباید انتظار داشت کسی که ستون فقراتش شکسته و جیبش خالی‌شده همچنان ستون باشد و تا زمانی که اقتصاد عمومی نشود مشکلات همچنان باقی خواهد بود.

استاد برجسته حوزه علمیه فضای مجازی را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: هر جا اندیشه و فکر منتقل می‌شود فضای حقیقی است و فضای مجازی امروز در حال دور کردن مردم از فرهنگ خود است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱
من از بانکی چهل میلیون وام گرفته ام در چهار سال باید ۶۲ میلیون به انها پرداخت کنم در حالی که در سال دوم من نصف پول بانک را بصورت قسطی پرداختم ولی بهره چهل میلیون را از سال اول تا سال اخر از من میگیرند اگر از بیرون نزول می گرفتم بهتر بود چون لااقل کل پول با بهره را اخر سال می دادم نه اینکه با پراختن هر قسط وام من کم میشود و بهره چهل میلیون کم نمی شود و باید بدهم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار