بازدید 10319

آغازموج اول بازگشت مسافران نوروزی،هرازوچالوس یک طرفه می شود

کد خبر: ۶۷۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 23 March 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای افزایش بار ترافیکی بازگشت مسافران نوروزی از عصر امروز، از آغاز موج اول بازگشت سفرها خبر داد و گفت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده هراز چالوس فردا یک‌طرفه می‌شوند.

به گزارش تسنیم، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به احتمال افزایش ترافیک بازگشت مسافران از عصر امروز اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات اداری روز جمعه (فردا) به اتمام می‌رسد و روز شنبه اولین روز کاری سال 96 است، پیش‌بینی می‌شود از عصر امروز سفرهای بازگشت مسافران به تدریج آغاز شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: به دنبال پیش‌بینی‌های انجام شده احتمالاً از عصر امروز شاهد افزایش ترافیک بازگشتی بوده و در کل ساعات روز جمعه، موج نخست بازگشت به اوج خود خواهد رسید.

وی با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده توسط پلیس گفت: پلیس راهور ناجا با درنظر گرفتن تمهیدات ترافیکی خاص برای امروز و عصر و فردا سعی دارد تا موج نخست بازگشت مسافران نوروزی را مدیریت کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر همین اساس مقرر شده است ممنوعیت تردد در برخی معابر اعمال شود و از این رو تردد از مسیر جنوب به شمال محور کرج چالوس از ابتدای مرزن‌آباد به صورت یک طرفه انجام خواهد شد و این شرایط برای محور هراز نیز از ساعت 14 روز جمعه اعمال خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان از مسافران خواست تا با مدیریت زمان بازگشت و پرهیز از عجله و شتاب، سعی کنند سفر خوشی را برای خانواده خود رقم بزنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان